Het is 'schatje ME patatje'quote:
Ik ben nog aan het integreren.quote:
Dus we moeten je er even aan herinnerenquote:
Ik ben allergisch voor liefde thoughquote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten je er even aan herinneren
Welneequote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor liefde though
Hoe is de leef?quote:
wiequote:
Je weet niet eens waar ik het over hebquote:
Nee KLBquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie
ik zou t fijn vinden dat je mn naam noemt als je t over mij hebt ipv zo achterbaks en geheimzinnig
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
http://megatop50.3fm.nl/n(...)tin-bieber-te-lijken!!!!!!!!!!!
Wat een baasquote:Toby Sheldon is een 33-jarige man uit Los Angeles die de droom heeft om ooit door te breken als singer-songwriter.
wel relevantquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik het over heb
ohquote:
Twisterijsjes?quote:
Zal me niets verbazen inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
vind t wel raar, want die zakschijt is toch iemand anders dan die ene in CUL, of is t zelfde persoon?
Gister lekker cidertjes gedronken en een patatje gegeten met vrienden.quote:
koim curven lulquote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister lekker cidertjes gedronken en een patatje gegeten met vrienden.
Vandaag lekker folkmuziekjes luisteren en een prachtig boek lezen. De leef is goed voor me vandaag.
En bij jou?
Wat voor boek ben je aan het lezen? Klinkt positief hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister lekker cidertjes gedronken en een patatje gegeten met vrienden.
Vandaag lekker folkmuziekjes luisteren en een prachtig boek lezen. De leef is goed voor me vandaag.
En bij jou?
Ik kom tenminste met iets origineelsquote:
JBquote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met iets origineels![]()
Jij blijft maar met JB plaatjes komen
topic van Zakschijtquote:
Sandman.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor boek ben je aan het lezen? Klinkt positief hoor![]()
Ja gaat goed
Neh.quote:
Wat is dat voor boek?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sandman.
Mooi om te horen.
[..]
Neh.
Oh, leuk. denk ikquote:
Niet Donald Duck lezenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, leuk. denk ik
Ik ben niet zo van de stripboekenWeet niet, nooit van gehouden of zo. vroeger las ik ook nooit strips terwijl andere leeftijdsgenootjes dat wel deden
![]()
Geef mij maar gewone boeken
Ja, ze heeft haar haar zelf gekniptquote:
Half kaal is ideaalquote:Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar haar zelf geknipt
Het hangt heel erg van het soort verhaal af. Het ene verhaal is geschikter voor het een dan voor het andere. Maar ik hou van tekeningen, dus daar geef ik vaak de voorkeur aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, leuk. denk ik
Ik ben niet zo van de stripboekenWeet niet, nooit van gehouden of zo. vroeger las ik ook nooit strips terwijl andere leeftijdsgenootjes dat wel deden
![]()
Geef mij maar gewone boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |