Hier zou ik wel graag een bron voor willen zien, Tataren of Oekraïners hebben weinig te vrezen binnen Rusland.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
(Ten derde hebben veel Oekraïense en Tataarse Krim-mannen hun vrouwen en kinderen al naar het westen gestuurd, omdat ze daar veiliger zijn. Die kunnen nu ook niet meer stemmen, al hoopte ik ergens nog dat dat zou gebeuren met volmacht. Als die groepen überhaupt het referendum al niet boycotten, trouwens, waar geloof ik ook nog toe opgeroepen was.)

Omdat dit topic beter wordt van goede discussie op basis van deugdelijke argumenten. Welles nietes geschreeuw voegt niets toe...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? Een meerderheid van de Nederlanders willen niet eens hier mee bemoeien dus waarom kom jij steeds met je sancties etc?

Ik was er nog verder vanaf, ik had 71% voorspeltquote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef RVer het volgende:
[..]
ah ok, sorry
Mijn voorspelling was 87%, komt in de buurt

quote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef theNull het volgende:
93% maar?!?
[ afbeelding ]
Wij doen het niet voor minder dan 100!

Welk geschreeuw? Ik geef gewoon bronnen hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Omdat dit topic beter wordt van goede discussie op basis van deugdelijke argumenten. Welles nietes geschreeuw voegt niets toe...

Je argumentatie wordt sterker als je minder selectief bent met je bronnen (geldt ook voor anderen hier hoor). Een bron maakt het nog niet waar. Voor elke mening zijn wel bronnen te vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Welk geschreeuw? Ik geef gewoon bronnen hoor

Mijn bron kwam rechtstreeks van de Fed hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Je argumentatie wordt sterker als je minder selectief bent met je bronnen (geldt ook voor anderen hier hoor). Een bron maakt het nog niet waar. Voor elke mening zijn wel bronnen te vinden.

Yahoo: Tatars flee Crimea for western Ukrainequote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier zou ik wel graag een bron voor willen zien, Tataren of Oekraïners hebben weinig te vrezen binnen Rusland.

Ja dat doen ze zelf, ze worden niet zelf weggestuurd hoor, ze denken dat ze gedeporteerd worden ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Tatars flee Crimea for western Ukraine
(7 maart)
The Crimea Exodus has begun
(16 maart)

Het ging me niet specifiek om je laatste shouting-match, je doet dit vaker... Anyhow, doe ermee wat je wil met jequote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mijn bron kwam rechtstreeks van de Fed hoor

Ik zeg ook niet dat ze gedeporteerd worden; ik verschaf BlaZ twee bronnen voor het feit dat Tataren hun vrouwen en kinderen naar het westen van Oekraïne beginnen te sturen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zelf, ze worden niet zelf weggestuurd hoor, ze denken dat ze gedeporteerd worden ofzo

Klopt, maar de Tataren hebben niks te vrezen onder Poetin, ze worden normaal behandeld maar zij denken dat Rusland nog steeds zo'n oude Sovjet gedachtes heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze gedeporteerd worden; ik verschaf BlaZ twee bronnen voor het feit dat Tataren hun vrouwen en kinderen naar het westen van Oekraïne beginnen te sturen.

Het staat je vrij om naar de Krim te rijden en zo'n bus vol Tataren (gespeld zonder die 'r' - Tataren hebben net zo weinig van Poetin te vrezen als goede spelling van jou) en ze te overtuigen dat het 'allemaal wel mee valt, joh'.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Klopt, maar de Tartaren hebben niks te vrezen onder Poetin, ze worden normaal behandeld maar zij denken dat Rusland nog steeds zo'n oude Sovjet gedachtes heeft.

twitter:CrimeaEU twitterde op zondag 16-03-2014 om 19:19:50Mustafa Cemilev, leader of the Crimean Tatars and Ukrainian MP will meat PM Erdoan and FM Davutolu of Turkey. http://t.co/5LNU0KUEZB reageer retweet

Interessant!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef DeJori het volgende:
twitter:CrimeaEU twitterde op zondag 16-03-2014 om 19:19:50Mustafa Cemilev, leader of the Crimean Tatars and Ukrainian MP will meat PM Erdoan and FM Davutolu of Turkey. http://t.co/5LNU0KUEZB reageer retweet

En daarvoor mijn dank. Met enkele honderden vluchtelingen vind ik overigens het gebruik van "Exodus" wat overdreven.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze gedeporteerd worden; ik verschaf BlaZ twee bronnen voor het feit dat Tataren hun vrouwen en kinderen naar het westen van Oekraïne beginnen te sturen.

Komt straks even de Tartaarse zelfdefensiequote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef DeJori het volgende:

Ja, het is qua taalgebruik weer lekker overdreven Westers gehypet, daar ben ik het niet mee oneens.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En daarvoor mijn dank. Met enkele honderden vluchtelingen vind ik overigens het gebruik van "Exodus" wat overdreven.
Logisch gevolg van de veranderde situatie dat elementen beter hun heil elders zoeken.

De Jihad voor de Krimquote:Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt straks even de Tartaarse zelfdefensie

) minderheden. Allemaal een eigen republiek. Alles in twee talen in de republieken (staatazaken/plaatsborjes enz). Veel aandacht voor eigen cultuur en taal in het onderwijs. Zelfbestuur enz (in de deelrepublieken van miderheden zijn alleen gouverneurs van de etnische minderheid zelf)
) minderheden. Allemaal een eigen republiek. Alles in twee talen in de republieken (staatazaken/plaatsborjes enz). Veel aandacht voor eigen cultuur en taal in het onderwijs. Zelfbestuur enz (in de deelrepublieken van miderheden zijn alleen gouverneurs van de etnische minderheid zelf) 

quote:Mustafa Djemilev, former leader of the Crimean Tatar Majlis and veteran activist for the community, has just declared to Ekho Moskvy that he is satisfied with Russian President Vladimir Putin's reassurances to him on the safety of the Crimean Tatar community. Djemilev, who initially refused to meet the Russian president, still insists on the removal of Russian forces (should they officially exist or not) from the peninsula.
http://www.aljazeera.com/(...)314143349496558.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |