Als je doelde op het 'heerlijk': van een goede farce kan ik altijd genieten.quote:
 De optie om het te laten zoals het is zit er überhaupt niet in.
 De optie om het te laten zoals het is zit er überhaupt niet in. 

quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wie denk jij dat een handelsoorlog langer gaat volhouden
- De EU die een hele milde winter heeft gehad en dus grote gasreserves heeft of bij Noorwegen kan aankloppen voor extra gas
- De VS die economisch alweer richting een begrotingsoverschot gaan en tegenwoordig vrijwel onafhankelijk zijn op energie gebied
- Putin's Rusland dat voornamelijk verdiend aan de export van gas en olie naar de EU en volledig wordt afgesloten van de wereldmarkt.
Rusland valt binnen maanden om na stevige sancties, daarna is het weer een good ol' Russian fire sale van grondstoffen aan Europa. Waarschijnlijk afgetikt in Euro's, omdat de eigen munt minder waard is dan WC papier.
[..]
Putin heeft de gekkies in Amerika gelijk gegeven met zijn schaakspelletje om een failliet Oost Europees land in te lijven (dat failliet is gegaan door het mannetje dat hij er zelf installeerde nota bene)
 De EU heeft voor maar maximaal 45 dagen gas, dan is alles op
 De EU heeft voor maar maximaal 45 dagen gas, dan is alles op  En Noorse gas is duurder dan Russische gas dus we gaan uiteindelijk ook meer betalen
 En Noorse gas is duurder dan Russische gas dus we gaan uiteindelijk ook meer betalen 

Hoe kom je hierbij?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
- De VS die economisch alweer richting een begrotingsoverschot gaan en tegenwoordig vrijwel onafhankelijk zijn op energie gebied

Nee, precies andersom.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
als Rusland al haar geld terug neemt dan is de VS kinda fucked.

Dat is grote onzin:quote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]De EU is voor maar maximaal 45 dagen gas, dan is alles op
Gaat het (meer) geld kosten? Ja. Is het vervelend? Yup. Gaat de EU ervan door het putje? Nee.quote:The Centre for European Policy Studies (CEPS) has published a paper entitled Is Europe vulnerable to Russian gas cuts? In it, the think tank points out that “less than 6% of the EU energy mix currently is dependent on Russian gas”.

Onzin? Ik hoorde het zelfs nog op de NOS, malloot waarom ga jij niet gewoon naar de VS verkassen met je Rusland bashquote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is grote onzin:
http://www.ceps.eu/ceps/dld/9020/pdf
[..]
Gaat het (meer) geld kosten? Ja. Is het vervelend? Yup. Gaat de EU ervan door het putje? Nee.
Als daardoor Rusland omvalt dan rantsoeneert men wel een maandje de huishoudens op gas gebied.

Is dat Marianne Thieme?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat lekkere propaganda: http://voiceofrussia.com/(...)Ukrainian-coup-8190/
Ik verhuis morgen naar de Krim. Lekkere wijven, en zij mag mij wel ff prosecuten.

Doe nou eens rustig aan... Iedereen weet nu wel hoe jij er over denkt...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Onzin? Ik hoorde het zelfs nog op de NOS, malloot waarom ga jij niet gewoon naar de VS verkassen met je Rusland bash

Ik hoor jou nauwelijks praten dus beoordeel jezelf maar eensquote:Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef NaturalScience het volgende:
Laat hem lekker joh.... 1998Dan geloven ze nog in sprookjes.

Link?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef vigen98 het volgende:
Ahhh heerlijk al dat anti-Rusland propaganda op CNN

Nahh, Alaska is verkocht aan de VS dus daar heeft Rusland geen behoefte meer aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Wilt poetin dadelijk ook Alaska weer terughebben van de VS ?

Ik weet wanneer ik beter mijn mond kan houden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik hoor jou nauwelijks praten dus beoordeel jezelf maar eens

Ik heb wel voldoende verstand van het onderwerp om te kunnen zeggen dat je een hoop onzin aan het spuien bent in dit topicquote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik beter mijn mond kan houden.
Dat is wanneer je niet voldoende verstand van het onderwerp hebt om er iets nuttigs over te zeggen.
Ik heb wel voldoende verstand van het onderwerp om te kunnen zeggen dat je een hoop onzin aan het spuien bent in dit topic. Verder zal ik er geen woorden aan vuil maken.
 _!
 _!

Als daar een Rus woont die een in zijn ogen onterechte verkeersboete krijgt is dat risico niet ondenkbaarquote:Op zondag 16 maart 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Wilt poetin dadelijk ook Alaska weer terughebben van de VS ?

Kap nou gewoon!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb wel voldoende verstand van het onderwerp om te kunnen zeggen dat je een hoop onzin aan het spuien bent in dit topic_!

Nee waarom zou ik? Een meerderheid van de Nederlanders willen niet eens hier mee bemoeien dus waarom kom jij steeds met je sancties etc?quote:

Je bent zo'n 30 minuten te laatquote:Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef RVer het volgende:
JUST IN: Exit polls, quoted by Russian news agencies, from Ukraine's Crimea suggest that the region has voted 93% in favor of a union with Russia

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |