quote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef Knechitan het volgende:
De volle 22 centimeter uit mijn gulp hangen zou ook voor aandacht zorgen echter zou dit teveel vrouwen aantrekken en zou het foute meisjes triggeren tot onbehoorlijke handelingen.
Wat is dan de tactiek.. Het eeuwige praatje van waar kom je vandaan en van hallo ik ben Henk en ik neuk als een tank, heeft bij mij ook niet echt vruchten afgeworpen.
Moet helemaal niet. Vrouwen mogen ook jagen, mannen mogen versierd worden. En als ze willen mogen ze uiteraard ook in het klassieke rolmodel blijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Knechitan het volgende:
Ik zie het als een soort oneerlijke verdeling. De mannen moeten jagen. De vrouwen hebben zo een stuk of 20 mannen op een avond die op hen afstappen. Voor beide niet echt prettig denk ik. Tja wat is dan een oplossing...
Ach kom op, ik vind dit altijd zo'n slachtofferrol innemen. Net alsof het onze schuld is dat mannen alles willen neuken wat los en vast zit en vrouwen wat kritischer zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Knechitan het volgende:
Ik zie het als een soort oneerlijke verdeling. De mannen moeten jagen. De vrouwen hebben zo een stuk of 20 mannen op een avond die op hen afstappen. Voor beide niet echt prettig denk ik. Tja wat is dan een oplossing...
Wees eens eerlijk ( ookal geef ik je argument gelijk ) ... hoe vaak loop jij op de man af?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach kom op, ik vind dit altijd zo'n slachtofferrol innemen. Net alsof het onze schuld is dat mannen alles willen neuken wat los en vast zit en vrouwen wat kritischer zijn.
Mannen mogen ook best kritischer worden hoor.
Bij mijn huidige vriend heb ik de eerste stap gezet. mijn vorige relatie was ik 14 jaar mee samen dat was een blind date, vriendje daarvoor beide eigenlijk, we waren al vrienden, daarvoor was hij degene die op mij af kwam.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk ( ookal geef ik je argument gelijk ) ... hoe vaak loop jij op de man af?
Ik denk dat het dan gewoon een groot gedeelte onzekerheid is ( vooral in mijn geval ).quote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij mijn huidige vriend heb ik de eerste stap gezet. mijn vorige relatie was ik 14 jaar mee samen dat was een blind date, vriendje daarvoor beide eigenlijk, we waren al vrienden, daarvoor was hij degene die op mij af kwam.
Onzekerheid is een afknapper,. veel mannen roepen wel eens dat meiden op foute jongens vallen, dat is niet zo, vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen, laat het nu net zo zijn dat de "foute"mannen vaak zelfverzekerd overkomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan gewoon een groot gedeelte onzekerheid is ( vooral in mijn geval ).
Die onzekerheid heeft vast een bepaalde factor.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Onzekerheid is een afknapper,. veel mannen roepen wel eens dat meiden op foute jongens vallen, dat is niet zo, vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen, laat het nu net zo zijn dat de "foute"mannen vaak zelfverzekerd overkomen.
Als je ergens staat en je ziet een jongen in een hoekje bij vrienden staan en die kijkt af en toe vanuit een ooghoek naar je of een zelfverzekerde gozer die er sociaal en gezellig uitziet is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Ben je niet zo zeker van jezelf dan is een uitgaansgelegenheid waarschijnlijk niet de beste plek om een meisje te vinden, dan kan je het beter hebben van online dating/een sport/hobby of iets dergelijks.
Zou je eens een voorbeeld willen geven van wat een jongen heeft gezegd dat bij jou erg goed viel?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:18 schreef Chocovloek het volgende:
Hoe je het NIET moet doen (is mij vannacht overkomen):
In je uppie 20 minuten lang om een groepje vriendinnen heen dansen en "subtiel"() proberen te peilen of er een van de dames geïnteresseerd is. Na door iedereen genegeerd te worden één voor één proberen of elk meisje met je wil dansen. Wil ze dat niet, naar de volgende vriendin stappen etc. Als je het rondje bent langs geweest nog 5 keer, ondanks herhaaldelijke "Nee dankje"s en "Ik ben niet geïnteresseerd"s, bij alle meisjes afzonderlijk proberen totdat uiteindelijk alle meisjes chagreinig zijn en agressief (ik word hier persoonlijk echt agressief van). Dus dan wordt je, ietwat hardhandig misschien, weggeduwd en ben je vervolgens nog zo sneu om proberen de chick in kwestie te zoenen waarna je een klap in je gezicht krijgt.
Leuke avond joh!![]()
Hoe het wel moet (althans voor mij dan), gezellig dansen met wat maten en gewoon veel oogcontact houden. Als ik dan ook nog zie dat het lijkt alsof jij en je maat het over mij hebben alvorens je op me afstapt om een leuk gesprekje aan te knopen (met leuk gesprekje bedoel ik geen banale bullshit zoals "hoi mijn naam is henk en ik neuk als een tank"), ben ik al bijna om. Mits je zelfverzekerd genoeg bent. Onzekere jongens vallen altijd tegen.
Alsof die geïnteresseerd zijn in wanhopige knulletjes.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef Solo14 het volgende:
Eigenlijk moet Oekraïne bij Nederland aansluiten en die Oostblokdames hierheen.
Ja, kijk maar naar from russia with love. Het is daar andersom dan hier.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Alsof die geïnteresseerd zijn in wanhopige knulletjes.
Alsof het uitmaakt wát je zegt. Maar goed, als je echt een openingszin wilt, zeg dan gewoon "hoi".quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Zou je eens een voorbeeld willen geven van wat een jongen heeft gezegd dat bij jou erg goed viel?
Als je het niet probeert, dan zal je nooit wat bereiken.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik maak gewoon altijd eerst oogcontact, en dan voel je zelf al wel aan of ze er wel of geen behoefte aan heeft dat je op dr af stapt. Als je dat soort dingen een beetje kan inschatten.
En op die manier zit je altijd vrij "safe" en is het eropaf gaan ook niet zo'n big deal want je weet toch al dat het wel "kan".
Als een meisje direct wegkijkt ga ik daar bijv ook niet nog eens een keer opaf stappen, hoe leuk ze ook is. Want dat gaat toch falen.
liever naar een andere dan die WEL interesse heeft...waarom kansloos achter een chick aan die je toch hoogstwaarschijnlijk niet moet. Of een vriend heeft?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, dan zal je nooit wat bereiken.
Gewoon yolo pak die bitches.
Juist als je een afkeurende blik terugkrijgt zou ik verhaal gaan halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
liever naar een andere dan die WEL interesse heeft...waarom kansloos achter een chick aan die je toch hoogstwaarschijnlijk niet moet. Of een vriend heeft?
Nee wegkijken..als in "ik sta niet open voor contact"quote:Op maandag 17 maart 2014 13:15 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Juist als je een afkeurende blik terugkrijgt zou ik verhaal gaan halen.
Het is juist goed voor je ego.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee wegkijken..als in "ik sta niet open voor contact"
Waarom zou je de moeite nemen om zo'n meid aan te spreken terwijl zij het misschien ook nog eens als vervelend ervaart weer verplicht te moeten praten met de zoveelste gast.
En daarbij kunnen types als TS die het sowieso al lastig vinden, in het begin beter op een meid af stappen die er voor open staat dan dat ze gelijk een blauwtje lopen of moeite doen voor niks.
Vind het eerder kansloos dan positief als jij een meid ziet die duidelijk laat merken dat ze niet zit te wachten op gasten die d'r komen aan spreken, je het dan als een soort van missie ziet om dat te moeten "doorbreken".quote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Het is juist goed voor je ego.
Maar ik bedoel dan vooral in het uitgaansleven, niet zo nuchter op straat. Meeste dames zijn nu eenmaal heel op zichzelf en met zichzelf bezig, dat moet je juist zien te doorbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |