quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
n. Vrouwtjes worden er hitsig van als je ze betast.
Bedankt voor de tip, volgende keer eens proberenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
Sowieso gewoon aanraken. Vrouwtjes worden er hitsig van als je ze betast.
Goede tip.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
Sowieso gewoon aanraken. Vrouwtjes worden er hitsig van als je ze betast.
G-spot natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
G-spot natuurlijkIk vind het leuk hoe jij grappen een serieuze boodschap combineert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
G-spot natuurlijkDan ben je bijna bij de eindstreep jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
G-spot natuurlijkDit is de eerste tip uit dit topic in ruim 2 jaar tijd waar ik iets mee kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Praat je in het echt ook zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe jij grappen een serieuze boodschap combineert.
Keep us postedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Brum_brum het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden! Ik snap nu denk ik wat beter wat die lui beter doen dan ik en als ik in de toekomst weer een leuke meid zie doe ik er wat mee
Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Brum_brum het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden! Ik snap nu denk ik wat beter wat die lui beter doen dan ik en als ik in de toekomst weer een leuke meid zie doe ik er wat mee
[..]
G-spot natuurlijkwow__!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Hallo TS, ...aangezien uw topic nu op slot zit, dacht ik dat je hier verder met uw "idee" kan.Je mag hier dus wel mensen komen "steunen"quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef Yalesa het volgende:
Ze hebben mijn topic op slot gedaan dusIn die geposte links worden er vooral tips gegeven en in "hoe voel je je nu" zeggen mensen alleen maar hoe ze zich voelen, maar er zitten er maar een paar tussen die een paar bemoedigende woordjes spreken.
Ik dacht meer aan een troostforum/troosttopic, waarin het alleen om het luisteren, begrip tonen en troosten gaat. Naar elkaar toe, dus iedereen kan er zijn verhaal in kwijt.
Weet ik, maar dat kan je hier verder doen toch? Ik denk dat het hier beter past. Allee, als je echt wilt "helpen", zijn er hier wel mensen die daar gebruik van kunnen maken. Of je kan ook gewoon een gesprek starten over "afwijzing en hoe ze daarmee omgaan ofzo"....kwenie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef Yalesa het volgende:
Ze hebben mijn topic op slot gedaan dusIn die geposte links worden er vooral tips gegeven en in "hoe voel je je nu" zeggen mensen alleen maar hoe ze zich voelen, maar er zitten er maar een paar tussen die een paar bemoedigende woordjes spreken.
Ik dacht meer aan een troostforum/troosttopic, waarin het alleen om het luisteren, begrip tonen en troosten gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |