Whehe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je daar nou vaker last van dat mensen je niet begrijpen?

Omdat ik altijd nummers hossel ipv andersom.quote:

QFTquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef SiIk het volgende:
Ik zou ook liever een chick geven dan een nummer ja

oki.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd nummers hossel ipv andersom.
Dan ben ik degene die bepaalt of er contact komt met de dame in kwestie.

Echt heh, en voor pussys die niet naar een nummer willen vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
[..]
oki.
je nummer geven is voor luie mensen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 zo'n meisje woont heel dichtbij, ik weet waar ze woont.
Ze is blond en ik heb liever brunette.
Yolo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hey Jel, misschien heb je dit niet gelezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik begin flink voor iemand te vallen ben ik bang. Maar serieuze shit ben ik echt heel niet goed in... Iemand fixen lukt nog wel maar serieuzere toenadering ben ik altijd zo onzeker als de pest in. Contact leggen, praten, beetje plagen en leuk hebben kan ik wel maar de rest is moeilijk joh
Klacht: ik ben een watje met leuk-leuke meiden
En oh dit:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
Sowieso gewoon aanraken. Vrouwtjes worden er hitsig van als je ze betast.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
G-spot natuurlijkDus gewoon fysiek contact durven "zoeken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel

Heeey compliquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey Jel, misschien heb je dit niet gelezen:
[..]
En oh dit:
[..]
Dus gewoon fysiek contact durven "zoeken".

Zijt ge verliefd? Heb je het over de persoon die haar liefde heeft verklaard? of is het nu weer iemand anders? bij u gaat alles snel he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Heeey complija dat lukt me wel
durf wel der hand te pakken of een beetje aanraken enzo. Ik ken haar nu wel al een tijdje, heb een jaar terug oid zelfs een keer met haar gezoend maar de laatste tijd begin ik er serieus voor te vallen

Verliefd is een groot woord heh, gewoon nog iets leuker dan dat ik eerst vond (ze had altijd al mijn aandacht maar dat hebben er meerdere, ben nu eenmaal een man)quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijt ge verliefd? Heb je het over de persoon die haar liefde heeft verklaard? of is het nu weer iemand anders? bij u gaat alles snel he.

Hopelijk is ze nu geen 15 he, remember?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Verliefd is een groot woord heh, gewoon nog iets leuker dan dat ik eerst vond (ze had altijd al mijn aandacht maar dat hebben er meerdere, ben nu eenmaal een man)Eerdere keren dat ik postte ging eigenlijk ook over haar.
Nee dat van die 'verklaring' was een ander, maar die vond mij leuk toen ze op de middelbare zat, niets van mijn kant.![]()
Ja lijken allemaal wat redelijk veel dames maar dat was dus van een kant, dus ja wat is snel...![]()
(inderdaad, ik maak er een grote kliederboel van)

Ik ben gewoon een liefhebber van het vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopelijk is ze nu geen 15 he, remember?

En ik van warme zaad diep in mijn kutjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber van het vrouwelijk schoon

quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik van warme zaad diep in mijn kutje, sorry off-topic

quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik van warme zaad diep in mijn kutje, sorry off-topic

Ik zei sorryquote:

Shame on me.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
In een topic zoals deze zo'n post plaatsen

Aandachtshoeren gonna aandachtshoer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
In een topic zoals deze zo'n post plaatsen

haha zeg sorry mensen het was eruit voor ik het wistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aandachtshoeren gonna aandachtshoer.

NEEEEEEEEEE ik ben gewoon spontaan, maar ik zal zo iets niet meer postenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat we met z'n allen haar geile DM's gaan sturen

trust me, don't.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Iemand al een geile DM gestuurd? Ben bezig om er een te sturen.

Ervaring?quote:
Te laat, we zijn nu geil.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
Pffffff gaan we blijven zagen over dat ja.

Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ervaring?
[..]
Te laat, we zijn nu geil.

quote:

Ja als ik moeite zou hebben met versieren en daardoor weinig seks zou hebben zou ik ook moeite hebben met lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.

Samen eentje sturen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik durf geen dm te sturen. Wie wil mij daarmee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |