Dank voor deze heldere analyse.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat hij het wel kwijt wil, maar niet het gezeik erom heen wil
Wat dit soort dingen betreft welquote:
Stick to the reason!quote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet simpel weg niet waar over ik moet beginnen, ik vind het : wat doe jij voor de kost , of : wat zijn jouw hobbys? zo afgezaagd.
Maar ik snap wat je bedoeld
Hoe praat je met jhe vrienden dan? Doe je toch ook niet zo'n interviewgesprek? Je kan ook een opmerking maken over wat er om je heen gebeurd of een vraagstuk waarmee je rondliep (nee hoeft allemaal niet zo serieus). Maar gewoon iets waar ze op in kan haken.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet simpel weg niet waar over ik moet beginnen, ik vind het : wat doe jij voor de kost , of : wat zijn jouw hobbys? zo afgezaagd.
Maar ik snap wat je bedoeld
Praat lekker voor jezelfquote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat hij het wel kwijt wil, maar niet het gezeik erom heen wil
Maar vrouwen zijn eng en je vrienden kun je alles tegen zeggen!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe praat je met jhe vrienden dan? Doe je toch ook niet zo'n interviewgesprek? Je kan ook een opmerking maken over wat er om je heen gebeurd of een vraagstuk waarmee je rondliep (nee hoeft allemaal niet zo serieus). Maar gewoon iets waar ze op in kan haken.
Maar dan voorkom je al dat standaard spul, Wat opzich ook niet erg is, maar ga dan dieper erop in of iets in die geest.
Vrienden ken je al heel wat langer, en ja je kan opmerkingen maken over dingen die om je heen gebeuren...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe praat je met jhe vrienden dan? Doe je toch ook niet zo'n interviewgesprek? Je kan ook een opmerking maken over wat er om je heen gebeurd of een vraagstuk waarmee je rondliep (nee hoeft allemaal niet zo serieus). Maar gewoon iets waar ze op in kan haken.
Maar dan voorkom je al dat standaard spul, Wat opzich ook niet erg is, maar ga dan dieper erop in of iets in die geest.
Oefenen, oefenen en oefenenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:08 schreef K44S het volgende:
Vrienden ken je al heel wat langer, en ja je kan opmerkingen maken over dingen die om je heen gebeuren...
Kan allemaal, ik durf het alleen nog niet
Jij hebt zeker "the game"gelezenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen en oefenen![]()
Doe het eerst bij meiden waar je niet per definitie iets van wil, zodat je het hele "vreemden aanspreken" oefent. Of gewoon tegen mannen ouwehoert in de kroeg.
Ik laat het denk gedeelte altijd aan een paard overquote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop. Soms is logisch nadenken gewoon voldoende
En wanneer verandert logisch nadenken in overanalyseren?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop. Soms is logisch nadenken gewoon voldoende
Dit vind ik zo een rare... Lijkt mij echt destructief om dat zo te doen..quote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen en oefenen![]()
Doe het eerst bij meiden waar je niet per definitie iets van wil, zodat je het hele "vreemden aanspreken" oefent. Of gewoon tegen mannen ouwehoert in de kroeg.
Op het moment dat je voor anderen gaat denken en/of als het denken je gedrag in de weg gaat zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
En wanneer verandert logisch nadenken in overanalyseren?
Mwah ik weet niet. Als het lukt bij meisjes onder je normale standaard, kan je daarvan leren en steeds wat hoger mikken. Aan de andere kant is het natuurlijk wel heel oppervlakkig en kunnen die meisjes zich (terecht) gebruikt voelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit vind ik zo een rare... Lijkt mij echt destructief om dat zo te doen..
Lol maken prima, maar versieren.. Nee.
Ik ga gewoon voor de meisjes die ik leuk vind en die reageren echt niet minder dan de gene die ik minder leuk vind.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet. Als het lukt bij meisjes onder je normale standaard, kan je daarvan leren en steeds wat hoger mikken. Aan de andere kant is het natuurlijk wel heel oppervlakkig en kunnen die meisjes zich (terecht) gebruikt voelen.
Lijkt me lastig ook; een vrouw versieren die je eigenlijk niet zit zitten. Op een bepaald vlak moet er altijd wel iets van aantrekkingskracht zijn, lijkt me. Zelfs als het geen relatiemateriaal is.
Nou, ik spreek vreemde meiden aan als ik het voor mijn werk moet doen. Maar dan heb je ook meteen een reden tot je zelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef Cue_ het volgende:
Had het dan ook niet over het versieren van die meiden, vandaar ook dat ik de mannen erbij gooide.
Het aanspreken van vreemden, een gesprek starten en behouden. Als dat met een willekeurige vreemde lukt, zou dat ook met een meisje moeten kunnen die je zou willen versieren.
Die vraag zou je best wel eens kunnen stellenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, ik spreek vreemde meiden aan als ik het voor mijn werk moet doen. Maar dan heb je ook meteen een reden tot je zelf.
Als je geen reden tot je zelf ( je kan namelijk moeilijk zeggen : hoi... zou jij ooit in de toekomst je zelf als mijn vrouw zien ? ) hebt om wat te zeggen... dan vind ik dat erg moeilijk en word ik meteen onzeker.
Nou, wat is jouw antwoord hier opquote:Op zondag 16 maart 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vraag zou je best wel eens kunnen stellen![]()
Dus oefenen met meiden aanspreken zonder dat het werkgerelateerd is.
Fuck, ... was te proberen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel te beantwoorden als iemand je ook echt ziet he
Heus wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef K44S het volgende:
Meest vervelende vind ik, dat de dames vrijwel nooooit op de man afstapt ( ongeacht of dat "hoort" )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heus wel.True true....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Ik zeg altijd dat ik kaartjes voor DE Jeugd heb.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag altijd: heb jij last van Bieber fever? Works everytime.
Wow, so tough.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef SiIk het volgende:
Openingszinnen
Mensen die willen praten tijdens het stappen
Dans met me of flikker op.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heus wel.Misschien waar jij uitgaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het nooit gebeuren, als man moet je je er bij neerleggen dat jij maar het figuur met testosteron in het lijf bent en jij daarom maar gewoon lekker het initiatief moet nemen.Rustig aan.
Je hebt ook echt een stokpaardje of nietquote:Op zondag 16 maart 2014 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien waar jij uitgaat?
Ik zie het nooit gebeuren, als man moet je je er bij neerleggen dat jij maar het figuur met testosteron in het lijf bent en jij daarom maar gewoon lekker het initiatief moet nemen.
Ik geef gewoon tegengasquote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een stokpaardje of niet
Echt, hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een stokpaardje of niet
Ik begon er niet eens over, maar ik word wel gelijk de mond gesnoerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
stokpaardje
het stokpaardje zelfst.naamw.Uitspraak: [ˈstɔkparcə] Verbuigingen: stokpaardje|s (meerv.) onderwerp waar je steeds weer over praat Voorbeeld: `Schaalvergroting was zijn stokpaardje.` ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |