NEEEEEEEEEE ik ben gewoon spontaan, maar ik zal zo iets niet meer postenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat we met z'n allen haar geile DM's gaan sturen
trust me, don't.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Iemand al een geile DM gestuurd? Ben bezig om er een te sturen.
Ervaring?quote:
Te laat, we zijn nu geil.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
Pffffff gaan we blijven zagen over dat ja.
Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ervaring?
[..]
Te laat, we zijn nu geil.
quote:
Ja als ik moeite zou hebben met versieren en daardoor weinig seks zou hebben zou ik ook moeite hebben met lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.
Samen eentje sturen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik durf geen dm te sturen. Wie wil mij daarmee helpen?
Maar als je aan seks denkt dat is dat toch een stimulans om vrouwen te gaan versieren ? of niet? het komt toch van binnen? hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja als ik moeite zou hebben met versieren en daardoor weinig seks zou hebben zou ik ook moeite hebben met lachen.
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar als je aan seks denkt dat is dat toch een stimulans om vrouwen te gaan versieren ? of niet? het komt toch van binnen? haha
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is goed. wat kies jij als aanhef. Hey, geile slet? Of toch: Ik vind je leuk![]()
![]()
Daten?
Ik wou sowieso waifie gebruiken, vind ik wel 'gangster'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is goed. wat kies jij als aanhef. Hey, geile slet? Of toch: Ik vind je leuk![]()
![]()
Daten?
Ok je hebt gelijk, ik zal dat echt niet meer doen. Vergeef je het me?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.
in dit specifieke geval ligt het niet aan de heren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk, ik zal dat echt niet meer doen. Vergeef je het me?
Dank je. Einde discussie.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent niet wie je zegt die je bent. aangezien je het vraagt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je daar nou vaker last van dat mensen je niet begrijpen?
Hahahaha damn compliquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik van warme zaad diep in mijn kutje, sorry off-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |