quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als jij nou eens even oprot, paupertje.
Ik heb al 36 jaar lang geen mensen die mij een duwtje in de rug geven, ik ben er kennelijk niet goed in om dat soort mensen om me heen te verzamelen, en dat is misschien een deel van het probleem. Ik ben in essentie altijd bang of terughoudend t.a.v. vreemden geweest. Kleine kans dat dat zo laat in mijn leven nog verandert. Ik droom al een twintig jaar van iemand waar ik mijn liefde aan kwijtkan, maar ik ben inmiddels van de overtuiging dat het er niet meer inzit. Ik leef thans nog om mijn chronisch zieke moeder een menswaardige levensavond te geven, maar als zij er niet meer is, hoeft het voor mij ook niet zo meer. Dan stap ik eruit.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is te verstaan, aangezien uw hersennen zich in het negatief "verdiepen", maar vandaar dus dat het goed is met om u te omringen met mensen die uw een duwtje in de rug geven en die u herinneren dat het wel mogelijk is.
Verzonnen verhalen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb al 36 jaar lang geen mensen die mij een duwtje in de rug geven, ik ben er kennelijk niet goed in om dat soort mensen om me heen te verzamelen, en dat is misschien een deel van het probleem. Ik ben in essentie altijd bang of terughoudend t.a.v. vreemden geweest. Kleine kans dat dat zo laat in mijn leven nog verandert. Ik droom al een twintig jaar van iemand waar ik mijn liefde aan kwijtkan, maar ik ben inmiddels van de overtuiging dat het er niet meer inzit. Ik leef thans nog om mijn chronisch zieke moeder een menswaardige levensavond te geven, maar als zij er niet meer is, hoeft het voor mij ook niet zo meer. Dan stap ik eruit.
Ik probeer u toch een duwjte in de rug te geven. En kans dat het verandert bestaat ook, dat hangt af van uzelf. Natuurlijk zal het niet makkelijk zijn voor u aangezien het al jaren zo is. Maar geloof me het kan nog. Gewoon blijven proberen. Dat van je moeder vind ik moedig dat je er bent voor haar.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb al 36 jaar lang geen mensen die mij een duwtje in de rug geven, ik ben er kennelijk niet goed in om dat soort mensen om me heen te verzamelen, en dat is misschien een deel van het probleem. Ik ben in essentie altijd bang of terughoudend t.a.v. vreemden geweest. Kleine kans dat dat zo laat in mijn leven nog verandert. Ik droom al een twintig jaar van iemand waar ik mijn liefde aan kwijtkan, maar ik ben inmiddels van de overtuiging dat het er niet meer inzit. Ik leef thans nog om mijn chronisch zieke moeder een menswaardige levensavond te geven, maar als zij er niet meer is, hoeft het voor mij ook niet zo meer. Dan stap ik eruit.
Geregistreerd op: 2 januari 2014quote:Op maandag 31 maart 2014 19:23 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen.
Je liegt ook al over het hebben van een hond.
Verkapt ik zoek aandacht user.
haha, wat een liefde heb je dan voor uw katje!.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is stiekem een flinke eis inderdaad.
Jazeker.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
haha, wat een liefde heb je dan voor uw katje!.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jazeker.
Als iemand van zowel mij als mijn kat kan houden, dan zegt dat iets over de persoon.
Oh hem toch geen pijn gedaan he. lolquote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef Sicstus het volgende:
Volgens mij zullen we van Solo14 geen last meer hebben
Was het maar waar.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh hem toch geen pijn gedaan he. lol
haha maar ik had wel iets anders geschreven he:quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik probeer u toch een duwjte in de rug te geven. En kans dat het verandert bestaat ook, dat hangt af van uzelf. Natuurlijk zal het niet makkelijk zijn voor u aangezien het al jaren zo is. Maar geloof me het kan nog. Gewoon blijven proberen. Dat van je moeder vind ik moedig dat je er bent voor haar.
Maar kijk, je moet zo denken, iemand wil wel uw liefde en wacht er wel op.
Owww, ik dacht een ander soort duwtje in de rug...quote:Op maandag 31 maart 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
haha maar ik had wel iets anders geschreven he:
[..]
Moet ik u slaan ofwat? haha Moet ik u letterlijk wakker schudden?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Owww, ik dacht een ander soort duwtje in de rug...
Voor fysieke signalen ben ik wel gevoelig ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Moet ik u slaan ofwat? haha Moet ik u letterlijk wakker schudden?
Misschien kickboxen? Dat kan u ook meer zelfvertrouwen geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Voor fysieke signalen ben ik wel gevoelig ja.
Als u maar niet tussen de benen schopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kickboxen? Dat kan u ook meer zelfvertrouwen geven.
Ben wel serieus he, mijn ex had weinig zelfvertrouwen tot hij is begonnen met kickboxen. Ik kon hem niet meer herkennen. Maar soit, ik wil gewoon zeggen zo een nieuwe hobby kan toch leuk zijn? dat kan je nieuw energie geven en van nieuw energie ga je goesting krijgen om te versieren omdat je dan meer van jezelf gaat houden en zo ook van een ander.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als u maar niet tussen de benen schopt.
Kind, ik ben 36. Ik heb geen energie meer voor nieuwe dingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben wel serieus he, mijn ex had weinig zelfvertrouwen tot hij is begonnen met kickboxen. Ik kon hem niet meer herkennen. Maar soit, ik wil gewoon zeggen zo een nieuwe hobby kan toch leuk zijn? dat kan je nieuw energie geven en van nieuw energie ga je goesting krijgen om te versieren omdat je dan meer van jezelf gaat houden en zo ook van een ander.
Je doet alsof 36 jaar betekent dat uw leven dan gedaan is.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:56 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Kind, ik ben 36. Ik heb geen energie meer voor nieuwe dingen.
Niet iedereen is te helpen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Je doet alsof 36 jaar betekent dat uw leven dan gedaan is.![]()
Maar hoe kan ik u dan helpen?
Maar jij wil wel wat hulp toch? Doe nu niet alsof het te laat is hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |