Mijn moeder zei dat altijd toen ik klein was, en op een gegeven moment begon ik dat te geloven. En nu ben ik 36quote:Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Goh, niks komt vanzelf. Denk dat mensen dat meer zeggen om gerust te stellen.
En, hoe sta je ervoor?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:10 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat altijd toen ik klein was, en op een gegeven moment begon ik dat te geloven. En nu ben ik 36
Je zou verwachten dat je op z'n minst na 25 jaar wel van mindset zou zijn veranderd.quote:
Ben ik ook, maarja, er is niks aan te doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je op z'n minst na 25 jaar wel van mindset zou zijn veranderd.
't Is altijd een kwestie van actie ondernemen, of het nou in de kroeg, in de bibliotheek of op het internet is. Deze verschillende sociale contexten (ieder met eigen sociale regels) zorgen er voor dat er voor elk een andere aanpak nodig is. De behoeften en belangen blijven hetzelfde, maar de manier om deze uit te drukken zijn anders.
Dan wil je het niet zo erg.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:38 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ben ik ook, maarja, er is niks aan te doen.
Je kent me niet, dus je weet helemaal niet wat ik wel of niet erg wil.quote:
Klopt, maar als je iets heel erg graag wil dan ga je er gewoon voor, no matter what. Tenzij je lichamelijk beperkt bent ofzo. Maar uit uw comfortzone stappen vereist de wil om een bepaald resulaat te bereiken. En tja veel wilskracht is dan nodig. Maar je praat als een persoon die het heeft opgegeven en niet meer wil gaan voor wat hij wil of lijkt te willen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:45 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je kent me niet, dus je weet helemaal niet wat ik wel of niet erg wil.
Ik heb het wel opgegeven ja, dat zie je goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iets heel erg graag wil dan ga je er gewoon voor, no matter what. Tenzij je lichamelijk beperkt bent ofzo. Maar uit uw comfortzone stappen vereist de wil om een bepaald resulaat te bereiken. En tja veel wilskracht is dan nodig. Maar je praat als een persoon die het heeft opgegeven en niet meer wil gaan voor wat hij wil of lijkt te willen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:14 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgegeven ja, dat zie je goed.
Het doet me eigenlijk altijd pijn als mensen opgeven. En blijkbaar kan ik hem niet doen inzien dat er nog hoop is. Ik bedoel hij is geen 70 en alles is nog mogelijk, maar hij kiest om op te geven. Erg jammer. En hij wil ook geen hulp.quote:
Soms is het wel beter om te accepteren, dan je er druk om te maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Het doet me eigenlijk altijd pijn als mensen opgeven. En blijkbaar kan ik hem niet doen inzien dat er nog hoop is. Ik bedoel hij is geen 70 en alles is nog mogelijk, maar hij kiest om op te geven. Erg jammer. En hij wil ook geen hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |