abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138364927
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:32 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Been there, done that.
Maar wat ga je dan doen? Dus je hebt dan wel vrede met uw beslissing om alleen te blijven? Dus je hebt de fase van acceptatie bereikt en hebt er vrede mee?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138365126
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar wat ga je dan doen? Dus je hebt dan wel vrede met uw beslissing om alleen te blijven? Dus je hebt de fase van acceptatie bereikt en hebt er vrede mee?
Geen vrede nee, maar ik ga er geen moeite meer insteken.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_138365455
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Geen vrede nee, maar ik ga er geen moeite meer insteken.
Als je er geen vrede mee heb, dan zou dat toch leuk zijn om wel vrede te zoeken? Ik bedoel je bent 36 jaar , je hebt nog zo veel jaren voor u. Misschien ziet je geen licht nu omdat je in een tunnel bent , maar na regen komt zonneschijn. Probeer te bedenken dat er heel veel mogelijkheden zijn om er wel te geraken.

Opgeven levert u momenteel geen vrede. Maar ik kan je garanderen dat mensen die echt kost wat kost iets willen het wel ooit bereiken of als ze het niet bereiken nemen ze vrede met het feit dat ze wel veel gedaan hebben. Dan hebben ze later geen spijt. Maar ik ben bang dat jij er wel later spijt van ga krijgen. Je kan gewoon beslissen om vanaf nu te gaan "leven" en leider te zijn van uw leven.

Er moet toch wel nog een reden zijn waarom je hier nog bent. Je wil wel, maar je hebt het moeilijk maar daarom is het niet onmogelijk. Ik bedoel stel dat je nu nog maar 1 dag kon leven , wat zou je dan doen?
pi_138365813
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Als je er geen vrede mee heb, dan zou dat toch leuk zijn om wel vrede te zoeken? Ik bedoel je bent 36 jaar , je hebt nog zo veel jaren voor u. Misschien ziet je geen licht nu omdat je in een tunnel bent , maar na regen komt zonneschijn. Probeer te bedenken dat er heel veel mogelijkheden zijn om er wel te geraken.

Opgeven levert u momenteel geen vrede. Maar ik kan je garanderen dat mensen die echt kost wat kost iets willen het wel ooit bereiken of als ze het niet bereiken nemen ze vrede met het feit dat ze wel veel gedaan hebben. Dan hebben ze later geen spijt. Maar ik ben bang dat jij er wel later spijt van ga krijgen. Je kan gewoon beslissen om vanaf nu te gaan "leven" en leider te zijn van uw leven.

Er moet toch wel nog een reden zijn waarom je hier nog bent. Je wil wel, maar je hebt het moeilijk maar daarom is het niet onmogelijk. Ik bedoel stel dat je nu nog maar 1 dag kon leven , wat zou je dan doen?
M'n werk opbellen en zeggen dat ze boom in kunnen, en me vervolgens op m'n balkon helemaal volgooien met Chouffe en Leffe tripels :P
pi_138365899
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

M'n werk opbellen en zeggen dat ze boom in kunnen, en me vervolgens op m'n balkon helemaal volgooien met Chouffe en Leffe tripels :P
haha

En dat doe je nu niet omdat....?
pi_138365907
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:14 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik heb het wel opgegeven ja, dat zie je goed.
Je stroomt over van zelfmedelijden. Om weg te kwijnen in je pijn kan misschien op een bepaalde manier ook goed voelen en zeker vertrouwt, maar kom op man, ik kan niet geloven dat je daadwerkelijk een hopeloos geval bent zoals je je voordoet.
pi_138365929
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Je stroomt over van zelfmedelijden. Om weg te kwijnen in je pijn kan misschien op een bepaalde manier ook goed voelen en zeker vertrouwt, maar kom op man, ik kan niet geloven dat je daadwerkelijk een hopeloos geval bent zoals je je voordoet.
Precies, dat geloof ik ook niet dat hij echt zo is irl.
pi_138366102
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar hij wil het helemaal niet meer. Hij ziet het totaal niet meer zitten om enige moeite te doen om het anders te doen zodat hij niet alleen blijft. Als hij zegt dat hij opgeeft is dat teken dat hij misschien al veel geprobeerd heeft. En hij is 36. Misschien heeft hij toch iets aan uw post. :)
Is begrijpelijk (staat los van acceptabel) dat iemand na (vele) teleurstellingen probeert zijn verwachtingen zo te temperen dat het alleen maar mee kan vallen :')

Als die mindfuck ervoor zorgt dat hij happy met zichzelf is dan heeft hij daar op den duur misschien meer aan dan elke keer maar met een faal idee geconfronteerd te worden ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_138366118
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:06 schreef complicate het volgende:

[..]

haha

En dat doe je nu niet omdat....?
Omdat ik m'n werk nodig heb om mijn hypotheek te kunnen betalen.
pi_138366259
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Omdat ik m'n werk nodig heb om mijn hypotheek te kunnen betalen.
Ja maar als het u niet gelukkig maakt , wat dan? leef je dan voor uw hypotheek? Ik ben echt serieus. Natuurlijk heb je werk nodig enzo. Maar als iets u niet gelukkig maakt dan kap je ermee. En positief denken kan ook helpen, ik bedoel je hebt job dat betekent dat ze u daar aangenomen hebben omdat ze in u geen loser hebben gezien. Uw werkgever zal u nooit aannemen als je niet bekwaam was. Dus je hebt sowieso al iets te "verkopen" en bent niet waardeloos in de maatschappij.

En ik geloof dat het ook om alle andere vlakken zo is. Snap je? Misschien ben je echt in een spiraal van negativiteit, maar komaan het leven is een avontuur je weet maar nooit wie je morgen tegenkomt. Maar belangrijker is het nu, wat u gelukkig maakt dat is wat echt telt. Als die job een obstakel is, kan je misschien andere mogelijkheden zoeken want tenslotte op een werk zit je langer dan thuis, dus als je daar negatief energie van krijgt, zou ik toch overwegen om iets anders te zoeken. Bedoel we zijn 2014 , veel mogelijkheden en vergeet niet, best things in life are free.
  maandag 31 maart 2014 @ 16:18:38 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138366333
Sommige mensen hebben nou eenmaal pech.
we dan
pi_138366374
Onzin.
  maandag 31 maart 2014 @ 16:20:55 #138
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138366419
Niet in je immer optimistische opwellingen de realiteit uit het oog verliezen hé ;)
we dan
pi_138366433
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef Koral het volgende:

[..]

Is begrijpelijk (staat los van acceptabel) dat iemand na (vele) teleurstellingen probeert zijn verwachtingen zo te temperen dat het alleen maar mee kan vallen :')

Als die mindfuck ervoor zorgt dat hij happy met zichzelf is dan heeft hij daar op den duur misschien meer aan dan elke keer maar met een faal idee geconfronteerd te worden ;)
Dat zou kunnen :) de vraag is, hoe kunnen we hem zover krijgen dat hij van mindset verandert? :P
pi_138366479
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Niet in je immer optimistische opwellingen de realiteit uit het oog verliezen hé ;)
Eens, maar serieus, je kan toch niet zeggen dat iemand geen chance heeft terwijl hij wel chance heeft. Ok, voor mensen met lichamelijke beperkingen enzo. is dat begrijpelijk. Maar in zijn geval, niet...
pi_138366581
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat zou kunnen :) de vraag is, hoe kunnen we hem zover krijgen dat hij van mindset verandert? :P
Ben ook iemand met dezelfde mindset..... en tja.. Het is echt niet makkelijk om die mindset om te gooien :( De ene dag gaat het makkelijker dan de andere maar de 'evil' mindset overwint het toch altijd op den duur.
  maandag 31 maart 2014 @ 16:25:31 #142
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138366599
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Eens, maar serieus, je kan toch niet zeggen dat iemand geen chance heeft als hij wel chance heeft. Ok, voor mensen met lichamelijke beperkingen enzo.
Ik zeg ook niet dat hij geen kans heeft. Gewoon dat sommige mensen pech hebben. Hij misschien ook. Zoveel mensen willen zaken bereiken die hen uiteindelijk niet lukt (sommigen in de liefde, anderen financieel nog anderen weer ergens anders mee). Maar was een beetje loze opmerking van mij ja (sorry) want hoeft helemaal geen betrekking op hem te hebben en denk ook niet dat dat zo is. Schoot me gewoon in de gedachte omdat alle positiviteit wel voorbij gaat aan zoiets wat wel deels altijd de basis is. Eerder dat hij zich gewoon op de verkeerde dingen heeft gericht en niet zoveel mazzel heeft met meiden (door uiterlijk of wat dan ook). Zal voor hem vast wel wat te halen vallen nog. 36 jaar oud is geen ramp ook al is het niet fijn.
we dan
pi_138366638
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:25 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ben ook iemand met dezelfde mindset..... en tja.. Het is echt niet makkelijk om die mindset om te gooien :( De ene dag gaat het makkelijker dan de andere maar de 'evil' mindset overwint het toch altijd op den duur.
Nee, je kan wel jezelf overtreffen door uw gedachte te laten weten dat jij meester bent van uw eigen mindset. Proberen, stap per stap. :) Of heb je dan nooit iets gedaan waarvan je dacht "wow heb ik dat gedaan" ?
pi_138366887
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij geen kans heeft. Gewoon dat sommige mensen pech hebben. Hij misschien ook. Zoveel mensen willen zaken bereiken die hen uiteindelijk niet lukt (sommigen in de liefde, anderen financieel nog anderen weer ergens anders mee). Maar was een beetje loze opmerking van mij ja (sorry) want hoeft helemaal geen betrekking op hem te hebben en denk ook niet dat dat zo is. Schoot me gewoon in de gedachte omdat alle positiviteit wel voorbij gaat aan zoiets wat wel deels altijd de basis is. Eerder dat hij zich gewoon op de verkeerde dingen heeft gericht en niet zoveel mazzel heeft met meiden (door uiterlijk of wat dan ook). Zal voor hem vast wel wat te halen vallen nog. 36 jaar oud is geen ramp ook al is het niet fijn.
Ah ok, ben het met je eens dan. Kansen genoeg maar soms niet voor iedereen. Maar dat ligt soms ook aan de eisen van de maatschappij die wij zelf maken.

Wat uiterlijk betreft. Weet je wat ik vaak opmerk tijdens uitgaan en reizen enzo? Meeste "lelijke" of "dikke" mannen hebben de mooiste en zelfs liefste vrouwen. Waarom? Omdat die hun uiterlijk of wat dan ook niet zien als obstakel. En ik denk dat sommige mensen die mindset ook zouden kunnen oefenen in de zin van dingen niet te zien als obstakel, want iedereen is uniek. De ene persoon kan goed dansen, de ander koken etc. Questie van iemand te vinden je het meest bij u past.

En enige voorwaarde is gewoom om erin te geloven en niet te blijven denken "ach niemand wil me" en "ach ik ben kaal" of "ach ik ben 1m60". Een collega van me is 1m60 en hij heeft meer succes dan meeste "knappe"/ "lekkere" mannen. Waarom? -> Hij ziet zijn lengte niet als obstakel. En zo kan ik uiteraard blijven gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 31-03-2014 16:47:49 ]
pi_138366913
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Er zijn dingen waar je mensen mee kunt helpen maar sommige dingen moeten ze echt zelf doen.

Misschien dat ze zich eens af moeten vragen waarom ze verwachten dat andere mensen van ze gaan houden terwijl ze niet van zichzelf lijken te houden?

En dan niet houden in de zin van ze accepteren me maar zoals ik ben maar trots zijn op de dingen die je bereikt hebt in het leven.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_138366934
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee, je kan wel jezelf overtreffen door uw gedachte te laten weten dat jij meester bent van uw eigen mindset. Proberen, stap per stap. :) Of heb je dan nooit iets gedaan waarvan je dacht "wow heb ik dat gedaan" ?
Klopt, heb het boek 'denk je sterk' gelezen, erg sterk en goed boek! Maar na een tijdje dan kruipen die gedachtes weer terug zonder dat je het echt door hebt en zit je weer in je oude gewoonte.

Oh ja zeker wel :-) Na maandenlang oogcontact op een meisje afgestapt in de tram en gewoon op een date geweest! Helaas bleef het na die ene date en bleef ik achter met de gedachten dat ik gewoon een stom gaar dom persoontje ben. Van mn uiterlijk moet ik het niet echt hebben (staan nou niet echt in de rij voor me, kennelijk is de wachtrij 28 jaar :-) ) en een leuke 'gezellige' babbel heb ik ook niet dus tja..
pi_138367055
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef Koral het volgende:

[..]

Er zijn dingen waar je mensen mee kunt helpen maar sommige dingen moeten ze echt zelf doen.

Misschien dat ze zich eens af moeten vragen waarom ze verwachten dat andere mensen van ze gaan houden terwijl ze niet van zichzelf lijken te houden?

En dan niet houden in de zin van ze accepteren me maar zoals ik ben maar trots zijn op de dingen die je bereikt hebt in het leven.
Liefde begint inderdaad bij jezelf. Verwachten dat een ander van je houdt terwijl je niet van jezelf houdt in de betekenis van eigenwaarde etc., werkt inderdaad niet. En ook ja die mensen moeten het zelf doen, maar een duwtje in de rug kan geen kwaad , lijkt me.
pi_138367259
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:34 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Klopt, heb het boek 'denk je sterk' gelezen, erg sterk en goed boek! Maar na een tijdje dan kruipen die gedachtes weer terug zonder dat je het echt door hebt en zit je weer in je oude gewoonte.

Oh ja zeker wel :-) Na maandenlang oogcontact op een meisje afgestapt in de tram en gewoon op een date geweest! Helaas bleef het na die ene date en bleef ik achter met de gedachten dat ik gewoon een stom gaar dom persoontje ben. Van mn uiterlijk moet ik het niet echt hebben (staan nou niet echt in de rij voor me, kennelijk is de wachtrij 28 jaar :-) ) en een leuke 'gezellige' babbel heb ik ook niet dus tja..
Oh wel misschien moet je dat toch meer doen zoals wat je deed in de tram. En als het geen succes heeft ander keer beter. Bedenk ook dat je iets te bieden hebt en dat er wel altijd iemand zal zijn die u zal kunnen waarderen. Dat zou een goede motivatie zijn toch? als je denkt/beseft dat je het wel waard bent en dat je iemand liefde kunt geven. Als iemand niet wil, tja haar verlies toch? zolang je maar eerlijk bent en stappen blijft zetten. ;)

Dus ik stel voor dat je terug een tram gaat nemen :P
pi_138367568
quote:
Van mn uiterlijk moet ik het niet echt hebben (staan nou niet echt in de rij voor me, kennelijk is de wachtrij 28 jaar :-) ) en een leuke 'gezellige' babbel heb ik ook niet dus tja..
Oh dan heb je dit niet gelezen. niets is een obstakel alleen jij kan er eentje van maken. o|O

quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef complicate het volgende:

Wat uiterlijk betreft. Weet je wat ik vaak opmerk tijdens uitgaan en reizen enzo? Meeste "lelijke" of "dikke" mannen hebben de mooiste en zelfs liefste vrouwen. Waarom? Omdat die hun uiterlijk of wat dan ook niet zien als obstakel. En ik denk dat sommige mensen die mindset ook zouden kunnen oefenen in de zin van dingen niet te zien als obstakel, want iedereen is uniek. De ene persoon kan goed dansen, de ander koken etc. Questie van iemand te vinden je het meest bij u past.

En enige voorwaarde is gewoom om erin te geloven en niet te blijven denken "ach niemand wil me" en "ach ik ben kaal" of "ach ik ben 1m60". Een collega van me is 1m60 en hij heeft meer succes dan meeste "knappe"/ "lekkere" mannen. Waarom? -> Hij ziet zijn lengte niet als obstakel. En zo kan ik uiteraard blijven gaan.
  maandag 31 maart 2014 @ 17:33:24 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138369062
quote:

[..]

Dat was toch een hele goede actie in de tram. Als dat een keer lukt dan lukt het ook nog wel een tweede, derde of vierde keer. En wie weet is het dan wel beet.

In ieder geval was je al een stap dichterbij. Het feot dat die dame een date met je wilde betekende in ieder geval dat ze het een kans wilde geven. Blijkbaar klikte het toch niet zo goed. Maar het betekent in ieder geval niet dat je een stom gaar dom persoon bent. Dan had ze niet op date gewild.

[ Bericht 9% gewijzigd door Hexagon op 31-03-2014 17:40:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')