Geef ajb ook antwoord op mijn vorige post.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op mijn bek gegaan. Zo ver ben ik nog nooit gekomen...
Ik heb geen idee waar je op doelt. Ik ben de TS niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Geef ajb ook antwoord op mijn vorige post.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt. Ik ben de TS niet.
Ahja dat probeer ik ook.. Alle focus op me werk en hobby's, maarja, zo gemakkelijk is dat niet om dat vol te houden. Dan zie je weer een stelletje leuk doen en dan begint het allemaal weer van te voren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Serieus, focus jezelf dan eens op andere zaken dan vrouwen, seks en relaties...
Haal voldoening uit andere dingen, zorg dat je gelukkig bent ZONDER relatie, eerder ben je toch niet klaar voor een relatie...
Hoe 'accepteer' je zoiets? Ik heb het geprobeerd maar kan het echt niet. Ik blijf toch altijd wel het gevoel houden dat er ook iemand is voor mij..... Dat moet toch wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef happinessfordogs het volgende:
Same story. Ik heb alleen het forever alone gedeelte wel geaccepteerd. Niet van harte overigens maar het voelt in elk geval beter dan jezelf continu zien falen.
Maar dan ben je dus nog steeds bewust bezig met relaties, als het zien van een knuffelend stelletje je depressief maakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:35 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ahja dat probeer ik ook.. Alle focus op me werk en hobby's, maarja, zo gemakkelijk is dat niet om dat vol te houden. Dan zie je weer een stelletje leuk doen en dan begint het allemaal weer van te voren.
Dat gevoel blijft wel maar ik heb alle verwachtingen naar de nul getrokken. Ik ga nu een stuk onverschilliger door het leven, geen hoogtepunten meer maar ook minder dieptepunten. Heel star en rechtlijnig allemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:35 schreef Kevin24 het volgende:
Hoe 'accepteer' je zoiets? Ik heb het geprobeerd maar kan het echt niet. Ik blijf toch altijd wel het gevoel houden dat er ook iemand is voor mij..... Dat moet toch wel?
Wat boeit het. Depressief worden van geen seks is terecht, depressief worden van geen relatie is aanstellerij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:35 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Hoe 'accepteer' je zoiets? Ik heb het geprobeerd maar kan het echt niet. Ik blijf toch altijd wel het gevoel houden dat er ook iemand is voor mij..... Dat moet toch wel?
Dat klinkt een stuk beter dan die rollercoaster waar ik al jaren in zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef happinessfordogs het volgende:
chtingen naar de nul getrokken. Ik ga nu een stuk onverschilliger door het leven, geen hoogtepunten meer maar ook minder dieptepunten. Heel star en rechtlijnig allemaal.
Heb persoonlijk meer behoefte aan een knuffel soms dan aan seks hoor.... En zin in seks kun je zelf verhelpen maar je kan jezelf niet echt knuffelenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:40 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Wat boeit het. Depressief worden van geen seks is terecht, depressief worden van geen relatie is aanstellerij.
Dan leg je je er dus bij neer en kun je het sowieso vergeten de rest van je leven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan die rollercoaster waar ik al jaren in zit.
En daar ligt het probleem. Je wilt gewoon aandacht van een vrouw zodat je je speciaal voelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Heb persoonlijk meer behoefte aan een knuffel soms dan aan seks hoor.... En zin in seks kun je zelf verhelpen maar je kan jezelf niet echt knuffelen
De beste vrouwen zijn anders wel vrouwen die je op willen eten.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef Morrigan het volgende:
Het zijn geen enge wezens die je op willen eten
Het is ook maar net wat je wil. Stel je bent single en ziet een koppel, en je denkt wil ik ook! En je gaat een relatie zoeken. Dan zie je dat je buurman een nieuwe auto heeft en je denkt, dat wil ik ook en je gaat meer werken! Het punt is, dit soort dingen moeten toch echt meer uitjezelf komen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef mrkeyz het volgende:
Tja, je kan je druk maken om het feit dat je mogelijkerwijs een "forever alone" bent, je kan het ook van de andere kant zien: je loopt niet het risico om te eindigen met een of ander halfbakken partner waar je eigenlijk niks mee hebt. Kan goed zijn dat je een aardig eisenpakket hebt (is niks mis mee, hebben vrouwen ook en daar wordt dat ook gewoon geaccepteerd, althans op viva forum of zo)... Anyway, ben zelf ook ruim in de 20 en nog altijd single en ik kan je zeggen: dat is prima zo. Tuurlijk zou ik het leuk vinden om een relatie te hebben, maar dat moet geen doel op zich zijn. Iemand moet wel wat te melden hebben in je leven. Als je puur een relatie wil voor het hebben van een relatie is met 100% zekerheid te zeggen dat je eindigt in ellende. Be careful what you wish for, punk. Helaas ken ik dat uit m'n directe omgeving... The poor sucker...
'kijk-naar-de-uitgehongerde-kindjes-in-afrika-argument' is zo lame.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef cobybryant het volgende:
Kijk wat minder naar die romantische stelletjes en wat meer naar de ruziënde rotstellen en spring dan een gat in de lucht van blijdschap dat je lekker alleen bent.
^ wat hij zegt...quote:Op zondag 16 maart 2014 11:13 schreef -tape- het volgende:
[..]
Internet daten is hier ook al meerdere malen genoemd, ik denk dat het perfect is voor een wat verlegen type. In eerste instantie kan je goed nadenken over hoe je reageert en heel open zijn over je persoonlijkheid. Zorg dat je een fatsoenlijke foto van jezelf hebt en gaanVaak kost het een paar tientjes, maar dat lijkt mij het probleem niet zo.
Werk of school is ook een optie, maar ook daar helpt het niet als je verlegen bent.
Uit eigen ervaring kan ik trouwens melden dat alcohol en een kroeg geen goede basis is voor het vinden voor een relatie. Er vanuit gaande dat het hier gaat om wat meer dan seks.
Klopt helemaal Morrigan. Alleen tegenwoordig vind ik de gesloten houding van veel vrouwen zeer vervelend. Van die vrouwen die je al smerig aankijken als je ze ook maar durft aan te kijken. En dan praat ik niet alleen over vrouwen die de hele avond constant aanspraak krijgen van mannen. Ik kan mij voorstellen dat dat voor iemand die al minder makkelijk contact krijgt met vrouwen nogal afschrikwekkend over kan komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef Morrigan het volgende:
Waarom durf je geen contact aan te gaan met een vrouw? Het zijn geen enge wezens die je op willen eten, maar gewoon mensen van vlees en bloed net zoals jij.
Gesloten houding van dames, waar ga jij op stap? Lokale kroeg in Staphorst van de SGP?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:49 schreef Molleman het volgende:
[..]
Klopt helemaal Morrigan. Alleen tegenwoordig vind ik de gesloten houding van veel vrouwen zeer vervelend. Van die vrouwen die je al smerig aankijken als je ze ook maar durft aan te kijken. En dan praat ik niet alleen over vrouwen die de hele avond constant aanspraak krijgen van mannen. Ik kan mij voorstellen dat dat voor iemand die al minder makkelijk contact krijgt met vrouwen nogal afschrikwekkend over kan komen.
Of je hebt een kutrelatie achter de rug of je bent iemand die niet kan toegeven dat het hem niet lukt en maar een beetje gaat doen alsof hij het niet nodig acht(terwijl dat wel zo is)/quote:Op zondag 23 maart 2014 09:09 schreef onlogisch het volgende:
Heerlijk toch. Vrouwen zijn toch maar een last aan je been.
dit!quote:Op zondag 16 maart 2014 07:48 schreef -tape- het volgende:
Een kroeg is ook niet de beste plek om, zeker niet als verlegen type, vrouwen te ontmoeten. Daar zijn het vaak de wat assertievere types die hun slag slaanProbeer het eens ergens anders
"terwijl dat wel zo is"?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:02 schreef hunterwow het volgende:
[..]
Of je hebt een kutrelatie achter de rug of je bent iemand die niet kan toegeven dat het hem niet lukt en maar een beetje gaat doen alsof hij het niet nodig acht(terwijl dat wel zo is)/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |