SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Zie DM voor mijn opdracht.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik maak dit:
http://www.win.tue.nl/~gprokert/opcoll23.pdf
Moebs ja. Geen Moobs. Moobs is slechte shit maat.quote:
Reële analysequote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie DM voor mijn opdracht.
En mits je verstand van jouw huiswerk hebt, is het best tof toch?
whehe srryquote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moebs ja. Geen Moobs. Moobs is slechte shit maat.
Tieten
Moobs
Dat kan.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
flips ik vroeg je wat in het vorige topci
Waarom maak je nu huiswerk man? Kan toch ook zondag.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb even geen idee hoe ik opgave 1a juist opschrijf. Heb al een tof idee om de instructeur te vervelen met een moeilijke uitwerking.
Moet zondag weer het zwembad in. Analyse moet maandag ingeleverd worden, maar analyse is typisch zo'n vak wat ik al af wil hebben voordat de deadline begint te zeuren. Het vak is gruwelijk simpel, tenzij je een opgave niet ziet. Dan kost dat uren tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom maak je nu huiswerk man? Kan toch ook zondag.
Moedig dat je eraan begint. Zou niet in mij zitten al die theoriequote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet zondag weer het zwembad in. Analyse moet maandag ingeleverd worden, maar analyse is typisch zo'n vak wat ik al af wil hebben voordat de deadline begint te zeuren. Het vak is gruwelijk simpel, tenzij je een opgave niet ziet. Dan kost dat uren tijd.
Haha, analyse is echt een bazenvak. Geloof mij, de kick van een bewijs volledig zelf verzinnen en doorgronden is gewoon beter dan een joint. Kijk op de vakpagina van het vak (Google 2WA40), dan zie je een treffende quote staan:quote:Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moedig dat je eraan begint. Zou niet in mij zitten al die theorie
Dat had ik ook vroeger met wiskunde. Echt best nice gevoelquote:Op zondag 16 maart 2014 01:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, analyse is echt een bazenvak. Geloof mij, de kick van een bewijs volledig zelf verzinnen en doorgronden is gewoon beter dan een joint. Kijk op de vakpagina van het vak (Google 2WA40), dan zie je een treffende quote staan:
The Noblest Pleasure is the Joy of Understanding. Eensch.
Wat voor werk wil je eigenlijk gaan doen?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, analyse is echt een bazenvak. Geloof mij, de kick van een bewijs volledig zelf verzinnen en doorgronden is gewoon beter dan een joint. Kijk op de vakpagina van het vak (Google 2WA40), dan zie je een treffende quote staan:
The Noblest Pleasure is the Joy of Understanding. Eensch.
Amen, zondag is calculusdag, grgr.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom maak je nu huiswerk man? Kan toch ook zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |