SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zakjes met accessoires op de foto zitten helemaal vol, er is erg veel aanwezig.
Je krijgt:
-De Dremel 300 in zijn blauwe hoes.
-De originele accessoiredoos van het merk Dremel.
-Soldeerdraad
Ik verzend alleen. Mocht je dit vervelend vinden, maak ik van te voren nog even een filmpje dat hij werkt.
Ik vraag voor het gehele pakket ¤65 incl verzendkosten.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
DM verstuurd.quote:
Ik heb via FOK! tablets verstuurd, ik weet wat ik doe.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:46 schreef habanero het volgende:
slechte ervaringen met versturen van tweedehands gereedschap.
waarom zo verlegen ? zo krijg je nooit nieuwe vrienden !
Veel te laag, maar goed.quote:
Dat begint ergens op te lijken!quote:
Wegens zeer slechte ervaringen met mensen die niet aankomen, of te laat, of te vroeg, en ik dus een hele dag kwijt ben, niet.quote:
Nee, daar verkoop ik deze voor!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:55 schreef stanneveldm het volgende:
Kan mijn vrouw haar nagels hier ook mee vijlen?
Dan vervalt helaas mijn interesse.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wegens zeer slechte ervaringen met mensen die niet aankomen, of te laat, of te vroeg, en ik dus een hele dag kwijt ben, niet.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nu is het hoogste bod 40 excl.
Iemand die 50 excl bied heeft hem meteen.
Bied nu 50 excl, en ik zal hem vandaag nog inpakken, en waarschijnlijk morgen verzenden, zodat je hem zaterdag al hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nu is het hoogste bod 40 excl.
Iemand die 50 excl bied heeft hem meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |