Ja dat kan, houd er wel rekening mee dat je niet zomaar kan afzeggen als organisator. Niet met een griepje oid. Aangezien mensen van ver komen en niemand wil genaaid wordenquote:Op maandag 25 januari 2016 12:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Op aanraden van een ander topic meld ik me hier, echter ik heb geen facebook account hopelijk is dit geen probleem.
Als nieuwkomer mag je ook zelf iets organiseren?
Nee nog niet. Als je dat nog wilt doen zou ik het als de wiedeweerga op de Facebookpagina en Whatsappgroep knallen dan heb je kans dat je nog iemand meekrijgt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Is er toevallig een meet gepland tijdens een bevrijdingsfestival? Dat lijkt me leuk maar ik heb niemand die mee wil
Ik ben niet lid van die groep nog. Ik dacht misschien was er al iets gepland waarbij ik kon aanschuiven. Bedankt voor antwoord, man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee nog niet. Als je dat nog wilt doen zou ik het als de wiedeweerga op de Facebookpagina en Whatsappgroep knallen dan heb je kans dat je nog iemand meekrijgt.
Het is sterk aanbevolen om dat wel te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:19 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik ben niet lid van die groep nog. Ik dacht misschien was er al iets gepland waarbij ik kon aanschuiven. Bedankt voor antwoord, man.
Hey Oswald,quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:19 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik ben niet lid van die groep nog. Ik dacht misschien was er al iets gepland waarbij ik kon aanschuiven. Bedankt voor antwoord, man.
Beter. Even klaagbaak/onz volspammen, dan heb je het aantal benodigde posts binnen notime.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:24 schreef artopaper het volgende:
Ik wil hier ook wel bij, ben verhuisd naar rdam en heb hier totaal geen contacten in de omgeving:(
Alleen ik ben nog te nieuwe en kan dus geen DM sturen
PM even, dan help ik je verder.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:37 schreef Merlotte het volgende:
Hi! Ik ben net nieuw op dit Forum. Ben sinds kort verhuisd naar Enschede en opzoek naar nieuwe vrienden aangezien ik vrijwel alleen ben haha. Dus lijkt me tof om aan te sluiten.
Even klaagblad of 'onz' volspammen, dan heb je die 10 berichten binnen no-time.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:06 schreef Roxxie het volgende:
Hoihoi! Ik ben sinds een half jaartje verhuisd naar Rotterdam en omdat er geen studentenverenigingen bestaan voor MBO-ers dacht ik, laat ik het hier eens proberenIk zal je een PB sturen w00fer
oh ik zie dat ik pas na 10 dagen privé berichten kan sturen, dat is wel jammer! (ik heb me hier net voor geregistreerd)
Ik heb je een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:06 schreef Roxxie het volgende:
Hoihoi! Ik ben sinds een half jaartje verhuisd naar Rotterdam en omdat er geen studentenverenigingen bestaan voor MBO-ers dacht ik, laat ik het hier eens proberenIk zal je een PB sturen w00fer
oh ik zie dat ik pas na 10 dagen privé berichten kan sturen, dat is wel jammer! (ik heb me hier net voor geregistreerd)
Ik krijg de mailtjes binnen van die link en ik heb je gezienquote:Op zondag 17 juli 2016 22:25 schreef Roxxie het volgende:
toppie! ik moet even 10 berichten gaan spammen voor ik op de DM kan reageren
edit: ik zit allang over mn 10 berichten heen maar kan maar niet reageren op de dm's
edit2: ik zit op de 5,1 dagen van de 7, k kan dus niet reageren op de DM!
maar ik heb me aangemeld via de link en ik wil mee op de meet als ik weet wanneer en waar die plaatsvindt
Is er nog plek vrij? Ik ben net nieuw hier, dus weet nog niet hoe dit allemaal werktquote:Op zondag 17 juli 2016 23:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik krijg de mailtjes binnen van die link en ik heb je gezien
Er zijn nog wat allerlaatste plekken vrij als er nog iemand mee wil.
Ik heb je een dm gestuurd met verdere instructies.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:15 schreef mercuri_man het volgende:
[..]
Is er nog plek vrij? Ik ben net nieuw hier, dus weet nog niet hoe dit allemaal werkt. Lijkt mij tof om mee te gaan
![]()
Ik kan nog geen dm/pm sturen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |