Het was geen buitenspel.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pingel was terecht, was wel buitenspel.
Leuke speler jaquote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik volg jong PSV niet , is hij enigszins van niveau?
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik volg jong PSV niet , is hij enigszins van niveau?
Jawel, been was voor de bal.quote:
ja maar zijn alle 3 rechtsbuiten tochquote:Op zondag 16 maart 2014 00:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuke speler ja
Maar heeft nog Narsingh, Bakkali en Jozefzoon voor zich.
Bakkali heeft, op z'n wedstrijden bij het eerste na, altijd linksbuiten gespeeld.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja maar zijn alle 3 rechtsbuiten toch
kunnen ook op links, maar bedoel meer dat ze hoger in de pikorde staan. Waarschijnlijk zal het dan Narsingh worden op links, wat overigens een drama is.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja maar zijn alle 3 rechtsbuiten toch
maar die mag dit seizoen niet meerquote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bakkali heeft, op z'n wedstrijden bij het eerste na, altijd linksbuiten gespeeld.
ja snap ik, narsingh op links lijkt mij ook geen goed planquote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
kunnen ook op links, maar bedoel meer dat ze hoger in de pikorde staan. Waarschijnlijk zal het dan Narsingh worden op links, wat overigens een drama is.
Leek er toch iets voor. Maar goed, van Halst z'n Piero zal het wel wetenquote:Op zondag 16 maart 2014 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was op één lijn, lieten ze bij Foxie zien.
Wat viel die Narsingh verschrikkelijk in gisteren zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
kunnen ook op links, maar bedoel meer dat ze hoger in de pikorde staan. Waarschijnlijk zal het dan Narsingh worden op links, wat overigens een drama is.
Ja dat was niet best, hij lijkt ook zijn snelheid kwijt te zijn en dat was toch zijn belangrijkste wapen, verder wel een vermakelijke wedstrijd, PSV had in het eerste kwartier al uit moeten lopen maar teveel verkeerde beslissingen of gewoon blindheid voorkwamen dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat viel die Narsingh verschrikkelijk in gisteren zeg.
In de vorige wedstrijden was er niks mis met zijn snelheid hoor.. Hij mist overduidelijk wedstrijd ritme. Het zou me verbazen als hij mee zou gaan met het WK.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat was niet best, hij lijkt ook zijn snelheid kwijt te zijn en dat was toch zijn belangrijkste wapen, verder wel een vermakelijke wedstrijd, PSV had in het eerste kwartier al uit moeten lopen maar teveel verkeerde beslissingen of gewoon blindheid voorkwamen dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |