Die laatste doet het hem want wie verliest er nu van meisjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JRZoet twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:46:55Heerlijke overwinning! Met zijn allen gevochten voor de 3 punten en de 7e overwinning op rij! Thanks supporters! eendrachtmaaktmacht #PSV reageer retweet
twitter:JBruma twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:00:12Lekkere overwinning!!! Well done boys. 3 punten! #psv reageer retweet
twitter:bryanruizcr twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:43:28Celebrando con Oscar un enorne triunfo contra Vitesse. Grande #PSV http://t.co/CyL2t4hAqx reageer retweet
twitter:twitter:BarryBaas twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:41:20Vitesse (met uitzondering van Piet) mag trots op zichzelf zijn. Lastig voetballen tegen 11 meisjes en de blonde coach in groen. #VITpsv reageer retweet
Ik druk hem even op de feiten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die laatste doet het hem want wie verliest er nu van meisjes![]()
hehe.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/BarryBaas
Mooie tweets wel
[..]
Ik druk hem even op de feiten.
twitter:BarryBaas twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:06:07@dj_day_v Dat is wel balen ja. Maar daar supporter van zijn zou ik helemaal bedenkelijk vinden. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:28:15#depay is op dit moment in het ziekenhuis. Foto's maken. Mogelijk breuk in oogkas. reageer retweet
Dan gaat hij met een masker spelen waarschijnlijk dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:28:15#depay is op dit moment in het ziekenhuis. Foto's maken. Mogelijk breuk in oogkas. reageer retweet
maar niet gaan twijfelen hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat hem nooit worden, 6 potten te gaan en 8 punten achterstand met een slechter doelsaldo (dus feitelijk 9).
nou ja stel je voor dat PSV geweldig speelt en Ajax net zo doorgaat als tegen cambuur (wat ik niet verwacht)quote:
Dan nog niet. PSV heeft 11 verliespunten meer en een veel slechter doelsaldo. Dat gaat Ajax echt niet in 7 wedstrijden verneuken. Wees blij dat PSV nog een grote kans op plek 2 heeft, dat kon niemand in de winterstop zien aankomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou ja stel je voor dat PSV geweldig speelt en Ajax net zo doorgaat als tegen cambuur (wat ik niet verwacht)
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou ja stel je voor dat PSV geweldig speelt en Ajax net zo doorgaat als tegen cambuur (wat ik niet verwacht)
Boeiend, de scheids fluit niet, dus geen buitenspel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Bos81 het volgende:
`De 1-2 was buitenspel van Park (te vroeg inlopen bij de strafschop), maar daar wordt niet meer opgelet volgens mij de laatste jaren.
Ik zeg geen onzin. Je weet wat verliespunten zijn?quote:
kan na morgen 8 zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg geen onzin. Je weet wat verliespunten zijn?
PSV heeft op dit moment 34 verliespunten en Ajax op dit moment 23 verliespunten.
Dat verschil is dus echt 11 punten.
Ja, maar op dit moment zijn het 11 verliespunten. Wat ik dus al zei.quote:
Is geen eerlijke vergelijking, vriend. Snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg geen onzin. Je weet wat verliespunten zijn?
PSV heeft op dit moment 34 verliespunten en Ajax op dit moment 23 verliespunten.
Dat verschil is dus echt 11 punten.
Ik zit op mijn telefoon, wil allemaal niet lukken.quote:
dat weer net nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel 5 je weet het niet he
Als je niet eens in kan zien dat mijn stelling klopte dan heeft je betoog vrij weinig zin. Heeft ons beide weer wat kostbare levensminuten gescheeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit op mijn telefoon, wil allemaal niet lukken.
Wilde een heel betoog houden, wat niet functioneerde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |