Nee maar das ook prima. Ben blij dat het tij weer een beetje keert.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat Ajax geen geluk heeft gehad. Vooral uit tegen Cambuur en thuis tegen FC Groningen. Dat is inherent aan het voetbal. Maar dat lijkt mij redelijk offtopic voor het PSV topic toch?
Er is met die 2 heren idd meer discipline, je kunt ze met een taak het veld insturen. Hiljemark is echt een werkpaard en verzet bergen werk, toont inzet elke wedstrijd. Park hetzelfde. Je bankt een slecht spelende Maher, en harkt op deze manier wel Europees voetbal binnen. Dus het is nog te verantwoorden ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is saai, maar sinds dat de frivoliteit is ingeruild voor de werkende spelers Park en Hiljemark loopt het als team een stuk beter. Is ook wel wat logischer want die kunnen taakbewust voetballen en die gaan dus eerder terug naar de basis. Dat is wat je nodig hebt als je team niet goed loopt.
En een lesje nederigheid er gratis bij voor Maher.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is met die 2 heren idd meer discipline, je kunt ze met een taak het veld insturen. Hiljemark is echt een werkpaard en verzet bergen werk, toont inzet elke wedstrijd. Park hetzelfde. Je bankt een slecht spelende Maher, en harkt op deze manier wel Europees voetbal binnen. Dus het is nog te verantwoorden ook.
Hiljemark heeft soms een leuk schot in huis, maar moet het vooral hebben van zijn inzet en loopvermogen. Hij speelt zelden slecht, en heeft iets progressie geboekt. Het zal nooit een speler worden waarvoor je naar het stadion komt, maar ik mag hem wel. Weinig nare streken, en voor zover ik kan oordelen, een sociale jongen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En een lesje nederigheid er gratis bij voor Maher.
Overigens vind ik Hiljemark nog steeds een matige speler hoor. Voor dat geld had je imo beter Gudelj kunnen kopen. Die vind ik een stuk verder. Al weet ik niet of het plafond van beide heren veel gaan verschillen.
Maar eigenlijk een van de eerste spelers die je kan doorselecteren als het niveau een stukje hoger gaat worden imo. Zou een leuke 12e man zijn maar normaliter wil je hem niet in de basis hebben. Al snap ik wel dat hij nu in de basis staat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hiljemark heeft soms een leuk schot in huis, maar moet het vooral hebben van zijn inzet en loopvermogen. Hij speelt zelden slecht, en heeft iets progressie geboekt. Het zal nooit een speler worden waarvoor je naar het stadion komt, maar ik mag hem wel. Weinig nare streken, en voor zover ik kan oordelen, een sociale jongen.
Er komt soms ook best nog wel eens een nette pass uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hiljemark heeft soms een leuk schot in huis, maar moet het vooral hebben van zijn inzet en loopvermogen. Hij speelt zelden slecht, en heeft iets progressie geboekt. Het zal nooit een speler worden waarvoor je naar het stadion komt, maar ik mag hem wel. Weinig nare streken, en voor zover ik kan oordelen, een sociale jongen.
Ik ben niet onder de indruk van hem en verwacht dat hij ook plaats moet maken volgend seizoen voor Maher bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zou hij dit seizoen al plaats moeten maken voor Maher. En wie staat er in de basis de laatste wedstrijden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van hem en verwacht dat hij ook plaats moet maken volgend seizoen voor Maher bijvoorbeeld.
twitter:bart_hoffman twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:21:44Labyad: "Dat het PSV-publiek me uitfluit, vind ik lekker. Ze zouden me niet zo behandelen als ik niet zo'n goede speler was." reageer retweet
Als je aan het begin van het seizoen de middenvelders zag die PSV in zijn selectie had. Dan verwacht je geen Hiljemark in de basis. Maar mannen als Schaars, Wijnaldum, Maher en eventueel Park. Maar door blessure en ondermaats presteren, start Hiljemark. En wat hij doet, doet hij naar behoren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar eigenlijk een van de eerste spelers die je kan doorselecteren als het niveau een stukje hoger gaat worden imo. Zou een leuke 12e man zijn maar normaliter wil je hem niet in de basis hebben. Al snap ik wel dat hij nu in de basis staat.
Ritzmaier vind ik een stuk beter dan Hiljemark.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je aan het begin van het seizoen de middenvelders zag die PSV in zijn selectie had. Dan verwacht je geen Hiljemark in de basis. Maar mannen als Schaars, Wijnaldum, Maher en eventueel Park. Maar door blessure en ondermaats presteren, start Hiljemark. En wat hij doet, doet hij naar behoren.
Misschien volgend seizoen Ritzmaier terughalen????
Zo dat haalt ook wel het bloed onder je nagels vandaan, tis best een goeie voetballer hoor maar die flapdrol weet heus wel waarom er gefloten wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:bart_hoffman twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:21:44Labyad: "Dat het PSV-publiek me uitfluit, vind ik lekker. Ze zouden me niet zo behandelen als ik niet zo'n goede speler was." reageer retweet
Haha, dit is wel mooi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
wat een gastquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eens, Schaars was de eerste weken DE rots in de branding en speelde gewoon goed. Maar is wel heel snel weggezakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ritzmaier vind ik een stuk beter dan Hiljemark.
Overigens is het nog steeds zonde dat je Schaars moet opstellen. Die heeft na de 5e competitiewedstrijd geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. Zakt vaak als eerste door de mand, zelfs als het team wel redelijk staat.
twitter:JRZoet twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:46:55Heerlijke overwinning! Met zijn allen gevochten voor de 3 punten en de 7e overwinning op rij! Thanks supporters! eendrachtmaaktmacht #PSV reageer retweet
twitter:JBruma twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:00:12Lekkere overwinning!!! Well done boys. 3 punten! #psv reageer retweet
twitter:bryanruizcr twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:43:28Celebrando con Oscar un enorne triunfo contra Vitesse. Grande #PSV http://t.co/CyL2t4hAqx reageer retweet
twitter:
twitter:BarryBaas twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:41:20Vitesse (met uitzondering van Piet) mag trots op zichzelf zijn. Lastig voetballen tegen 11 meisjes en de blonde coach in groen. #VITpsv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |