Ja maar wie had dat kunnen denken. Paar maanden terug gewoon nog rechterrijtjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Realistisch? Ik denk dat PSV de grootste kans maakt op #2. Gezien de recente prestaties.
Het lijkt nog steeds nergens op en je hebt zojuist het halve rechterrijtje gehad kom op zegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja maar wie had dat kunnen denken. Paar maanden terug gewoon nog rechterrijtje! Nu hoor je niemand meer
Oke Cambuur en Red Bull Salzburg, fijne avondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het lijkt nog steeds nergens op en je hebt zojuist het halve rechterrijtje gehad kom op zeg
Wil je dit echt gaan doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oke Cambuur en Red Bull Salzburg, fijne avond
Twente en vitesse niet te vergetenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het lijkt nog steeds nergens op en je hebt zojuist het halve rechterrijtje gehad kom op zeg
Wil je dit als PSVer echt zo gaan spelen? Dan sta je nog harder voor lul.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oke Cambuur en Red Bull Salzburg, fijne avond
Dat zijn goede overwinningen maar het spel is niet om aan te gluren laten we even eerlijk zijn. Maar met dat voetbal haalde PSV wel titels.quote:
Spel is inderdaad niet aan te gluren , maar je begrijpt wel dat het resultaat telt toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn goede overwinningen maar het spel is niet om aan te gluren laten we even eerlijk zijn. Maar met dat voetbal haalde PSV wel titels.
quote:
Ik wil helemaal niks gaan doen. Wie komen er nou rellen in een PSV topic?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je dit als PSVer echt zo gaan spelen? Dan sta je nog harder voor lul.
Volgens mij komt er niemand om te rellen in het PSV topic.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Ik wil helemaal niks gaan doen. Wie komen er nou rellen in een PSV topic?
Oke, jij je zin. Ik noem het 'de feeststemming temperen', zo goed?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij komt er niemand om te rellen in het PSV topic.
Wat jij wil. Ik zou mij er niet druk om maken en blij zijn dat je gewoon toch nog om plek 2 meedoet. Dat het met matig spel is en een dosis geluk maakt niet zo veel uit. Je geeft in ieder geval geen wedstrijden meer makkelijk weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oke, jij je zin. Ik noem het 'de feeststemming temperen', zo goed?
Absoluut, Ajax gaat zo voor de 4de keer op rij kampioen wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Spel is inderdaad niet aan te gluren , maar je begrijpt wel dat het resultaat telt toch?
Overdrijven is ook een vak hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, wat jij wil, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik zou mij er niet druk om maken en blij zijn dat je gewoon toch nog om plek 2 meedoet. Dat het met matig spel is en een dosis geluk maakt niet zo veel uit. Je geeft in ieder geval geen wedstrijden meer makkelijk weg.
Ik ontken ook niet dat Ajax geen geluk heeft gehad. Vooral uit tegen Cambuur en thuis tegen FC Groningen. Dat is inherent aan het voetbal. Maar dat lijkt mij redelijk offtopic voor het PSV topic toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, wat jij wil, dat zeg ik toch?
En als ajaxfan (want ik neem voor het gemak maar aan dat je dat bent) weet je natuurlijk meer dan genoeg over een dosis geluk.
De grootste winst zit hem dat jullie geen wedstrijden zelf makkelijk verprutsen en nu ook uit punten halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hè.
Met de stand zoals hij nu is, heeft PSV 3 van zijn 7 overwinningen gehaald tegen ploegen uit het linkerrijtje, en dus 4 uit het rechterrijtje. Twente thuis, en Vitesse uit zijn gewoon nette overwinningen.
Het is geen groots voetbal, maar wat boeit dat?
Jep voor mooi voetbal hoef je niet in Nederland te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut, Ajax gaat zo voor de 4de keer op rij kampioen worden
Kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De grootste winst zit hem dat jullie geen wedstrijden zelf makkelijk verprutsen en nu ook uit punten halen.
Het is saai, maar sinds dat de frivoliteit is ingeruild voor de werkende spelers Park en Hiljemark loopt het als team een stuk beter. Is ook wel wat logischer want die kunnen taakbewust voetballen en die gaan dus eerder terug naar de basis. Dat is wat je nodig hebt als je team niet goed loopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt
Voor de winterstop vergat PSV vaak te scoren, of dat deed het wel, maar vervolgens liep de tegenstander er nog overheen. Nu zie he idd een aantal keer dat PSV een voorsprong pakt, en die vasthoudt, zij het met wat meer mazzel als voor de winterstop. Neuzen staan de goede kant op, en er is meer moraal. Het spel is nog steeds niet best helaas.
Thuis tegen vitesse speelde psv een hele goede eerste helft. Verlies je met 2-6quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn goede overwinningen maar het spel is niet om aan te gluren laten we even eerlijk zijn. Maar met dat voetbal haalde PSV wel titels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |