Hendrikx waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Roda nog wel wat goed te maken zeg. En zonder Willems, helaas hebben we geen fatsoenlijke vervanger op die plek.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wacht op de foto's van het blauwe oog van Depay op twitter, dat was flink aan het opzwellen,
Die vind ik op die plek heel matig, maar we zullen het wel zien. Eerst genieten van deze overwinningquote:
Verdedigend kan je er alleen maar op vooruit gaan. Zelfs met Tezzy Tamata.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Roda nog wel goed te maken zeg. En zonder Willems, helaas hebben we geen fatsoenlijke vervanger op die plek.
Dat ging best hard hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]Die gast zat erbij alsof hij net uit een onderonsje met Badr kwam.
Dat laatste zou eventueel nog kunnen ja. Ik weet dat je geen fan bent van Willems, maar Tezzy is echt nog een paar klasses minder. Geloof me.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verdedigend kan je er alleen maar op vooruit gaan. Zelfs met Tezzy Tamata.
Ik zou eigenlijk gewoon Rekik op de back zetten en Hendrix in het centrum, dan heb je tenminste in balbezit ook nog een goede opbouwer.
Pleasequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verdedigend kan je er alleen maar op vooruit gaan. Zelfs met Tezzy Tamata.
Ik zag het inderdaad. Achjah, volgende week is die knul er gewoon weer bij. Blijft persoonlijk mijn favoriete voetballer bij PSV.quote:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen Eendracht Maakt Macht❤️ 3punten mee naar Eindhoven💪… http://t.co/fGa222Ffeb reageer retweet
Dat van Tamata meende ik natuurlijk niet echt. Was meer om inderdaad aan te geven dat Willems er vrij weinig van kan. Maar ik zou serieus voor de optie Rekik op de back/Hendrix in het centrum.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat laatste zou eventueel nog kunnen ja. Ik weet dat je geen fan bent van Willems, maar Tezzy is echt nog een paar klasses minder. Geloof me.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 20:51:38Yeaaaahhh👊 goede overwinning behaald!!! Met alle steun van onze supporterssss❤️❤️👌👌👊👊 http://t.co/ML8Pn3CkuR reageer retweet
Oh god neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat van Tamata meende ik natuurlijk niet echt. Maar ik zou serieus voor de optie Rekik op de back/Hendrix in het centrum.
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 20:40:58PSV blijft voor de 17de keer op rij ongeslagen in een uitwedstrijd tegen Vitesse (W8 G9) #vitpsv reageer retweet
Realistisch? Ik denk dat PSV de grootste kans maakt op #2. Gezien de recente prestaties.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Tweede plek ook gewoon realistisch nu
En nu ook nog de namen dan die er bij horen?quote:
Nee ik zou Arias schuiven en dan Brenet erin niet dat die bijzonder isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu ook nog de namen dan die er bij horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |