quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
http://nl.wikihow.com/Een-gootsteen-ontstoppen
heb je een huurhuis?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt een tientje van Kingstown Fann.
[ afbeelding ]
Dankjewel Deisyy Dibi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt een tientje van Kingstown Fann.
[ afbeelding ]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zag het
hou ik dan wel tegoed... ik ga eerst de afwas doen ... in de badkamer
dan
koffie zetten, en dan even bedenken wat ik aan die gootsteen ga doen
Wees gerust, deze zijn niet meer te krijgen en bestaan alleen nog in je hoofdquote:
En binnen een halve minuut bedacht, ik vind hem zelf ook wel leukquote:
Een man een man, een woord een woordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.
Ik heb nog een sigarendoos waar een zooi van dat oude papiergeld in zit, maar als FANN liever een Euro-tientje heeft, dan kan dat natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees gerust, deze zijn niet meer te krijgen en bestaan alleen nog in je hoofd![]()
quote:Dibi?
quote:
Daarom wilde je zeker niet dat ik ging overstappen naar het vrouwenkamp?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord
Als er oooooooooooooit een Meet komt mag je me trakteren op een biertjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.
Nee...... Fann zit effe bij te komen met een bakkie koffie en een cocos macroonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is Fann misschien toch flauwgevallen van alle toxische dampen?
Nee, joh....... ik weet wel wat ik wel en niet bij elkaar moet gooienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Die BAM! was eigenlijk van de ontploffing van het verstoppertje van Fann
Ik gooi soda twee of drie keer per jaar door mijn gootsteen en douche putje. Flauw vallen is voor watjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is Fann misschien toch flauwgevallen van alle toxische dampen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 15-03-2014 21:08:38 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |