Wanneer een motor in ster is aangesloten, ben je geen nul nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef mvdejong het volgende:
Volgens mij mis je voor een drie-fasen system een draad, daarvoor heb je namelijk 3 fasen, een nul, en de groen-gele aarde.
Ik denk dat die zwarte voor een extra schakeling zorgt, bijv. voor 2 snelheden.
In driehoek ook niet, dacht ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wanneer een motor in ster is aangesloten, ben je geen nul nodig.
Klopt. In driehoek heb je sowieso geen nul, in ster wel, namelijk het middenpunt van de ster is nul.quote:
Je zou het wel denken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef hoas het volgende:
Foto? En wil je een wildwaterbaan bouwen of?
Bij een dompelpomp zie je alleen een kabel naar buiten komen, de rest is ingegoten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef slangpie het volgende:
Multimeter bij de hand?
En in het aansluithuis of in het dekseltje ook geen gegevens??
dan moet ik die hele pomp uit elkaar gaan draaien. er zitten pakkingen tussen, wellicht sneuvelen die dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef slangpie het volgende:
Multimeter bij de hand?
En in het aansluithuis of in het dekseltje ook geen gegevens??
Oja dompelpomp, mijn fout.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij een dompelpomp zie je alleen een kabel naar buiten komen, de rest is ingegoten.
Neen doe maar niet, mijn fout.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:36 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
dan moet ik die hele pomp uit elkaar gaan draaien. er zitten pakkingen tussen, wellicht sneuvelen die dan.
Standaardpomp zo te zien, geen 3 fasen voor nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:41 schreef OkkieTrooy het volgende:
Maten zijn:
40 cm hoog
18 cm doorsnee
Uitgang voor water is 5 cm doorsnee (binnenwerks)
Mooi, maar hoe test ik datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Standaardpomp zo te zien, geen 3 fasen voor nodig.
Gewoon zo:quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Sluit gewoon eens blauw, bruin en aarde(groen/geel) aan op de netspanning (1 fase) dan merk je snel zat wat er gebeurt.
quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Sluit gewoon eens blauw, bruin en aarde(groen/geel) aan op de netspanning (1 fase) dan merk je snel zat wat er gebeurt.
Hooguit je stop, gewoon stekker eraan even een halve seconde in het stopcontact, kijken wat er gebeurd.quote:
Hooguit een zekering en je ego.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |