Ik ben nu iets minder dan 2 maand met een jongen aan het daten en het is onwijs leuk. Ik voel me op mijn gemak bij hem, kan helemaal mezelf zijn en we hebben veel lol samen. De eerste 2 week is het een beetje raar gegaan, ik heb hem op de eerste date keihard afgewezen, toen ik eenmaal thuis was vroeg ik me af waarom ik dat eigenlijk heb gedaan, want het was eigenlijk best wel leuk. Vervolgens toch nog een 2e date gehad en toen was ik eigenlijk al om. We hebben elkaar die 2 week daarna best vaak gezien en het was hartstikke leuk. Maar ik was teveel naar bevestiging aan het zoeken en meneer vertelde mij daarom dat het niks serieus kon worden. 2 week later vroeg ie 's nachts of ik zijn meisje wou zijn, maar de volgende dag kwam hij er mee dat hij dat te vroeg zei en dat hij aangeschoten was. Nu zijn we inmiddels 2 maand verder en we krijgen het steeds leuker. We zien elkaar minstens 1 keer per week en meestal wel vaker. Denk dat we nu ongeveer 18 dates hebben gehad waarvan 3x 2 dagen achter elkaar bij elkaar. Kortom, hartstikke leuk dus. Maar nu merk ik dat ik de 'bevestiging' toch wel wil hebben. Gisteren was ik naar hem toe gegaan en hij stond voor de winkel met een jongen te kletsen. Die vroeg aan hem of ik zijn vriendin was, waarop hij ''ja' zei. Toen we thuiskwamen zei hij dat hij eigenlijk niet wist wat ie moest zeggen. Vervolgens vroeg ik aan hem wanneer ik dan wel zijn ''vriendinnetje'' zou zijn. Toen zei die dat dat was wanneer ie echt verliefd was. Terwijl die ongeveer 2 week geleden nog heeft gezegd dat hij wel verliefd was.
Oke, misschien stel ik me aan, en hoeft er geen ''labeltje'' aan te hangen. Maar ik merk dat ik wel echt wil weten hoe het nou zit. Ik stel mezelf steeds meer open naar hem, stel me kwetsbaar op en ben ontzettend verliefd. Ik ben veel te bang dat hij over een tijdje bedenkt dat hij het toch niet ziet zitten, of mij als leuke scharrel ziet maar niet als meer. Hoewel het wel heel goed voelt, wat mij betreft. Juist omdat ik zo verliefd en onzeker ben wil ik gewoon graag weten hoe het zit.
Hoe denken jullie hier over? Stel ik me aan, of mag het ondertussen wel een beetje duidelijk worden? Hoelang heeft het bij jullie geduurd tot dat het echt een relatie was? (Hoe) is dit duidelijk gemaakt?