en dit ook jaquote:
Als je vriend dezelfde mindset had als jou zou ik maar snel je vibrator's aan het leger des heils doneren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef LittleLady het volgende:
Mijn god, als ik mijn vriend ooit met zoiets betrap dan is hij per direct vrijgezel en kan hij lekker gaan samenwonen met zijn boterhamzakjes en condoom
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Als je vriend dezelfde mindset had als jou zou ik maar snel je vibrator's aan het leger des heils doneren.
Want een broodzakje met lotion en de bank/bed neuken is heel normaal, sorry hoor, maar ik werk al 8 jaar bij een sekslijn, zelfs zo geschift zijn mijn bellers nog niet eensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Als je vriend dezelfde mindset had als jou zou ik maar snel je vibrator's aan het leger des heils doneren.
Je werkt bij een sekslijn, maar ben eigenlijk een preutse trut?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Want een broodzakje met lotion en de bank/bed neuken is heel normaal, sorry hoor, maar ik werk al 8 jaar bij een sekslijn, zelfs zo geschift zijn mijn bellers nog niet eens
Ik vind een sekslijn bellen geschifter dan de boterhamzakjesmethode.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Want een broodzakje met lotion en de bank/bed neuken is heel normaal, sorry hoor, maar ik werk al 8 jaar bij een sekslijn, zelfs zo geschift zijn mijn bellers nog niet eens
Precies jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je werkt bij een sekslijn, maar ben eigenlijk een preutse trut?
Okay..
Dat van het boterhammenzakje doet ik ook niet. Maar een dildo bijvoorbeeld, is toch ook het nabootsen van een piemol..quote:
Gast! Jij bij een sekslijn? Gaysekslijn dus?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ah met zo'n expertise én je user name zal je vast wel een erg open mond mind hebben. Als dit dan al jouw morele grenzen overschrijd begin ik me wel een beetje een nymphomaantje te voelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat mannen gewoon speeltjes gebruiken, helemaal geen probleem mee, mag graag experimenteren, maar kom op zeg, zie je het al voor je, kom je binnen staat je vriend lekker een boterhamzakje in de bank te neuken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je werkt bij een sekslijn, maar ben eigenlijk een preutse trut?
Okay..
Ach joh stel je niet aan. Zoveel vrouwen gebruiken de douchekop. Sta ik ook de volgende dag mijn haren mee te wassen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat mannen gewoon speeltjes gebruiken, helemaal geen probleem mee, mag graag experimenteren, maar kom op zeg, zie je het al voor je, kom je binnen staat je vriend lekker een boterhamzakje in de bank te neuken.
De verwoording heeft wel humorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat mannen gewoon speeltjes gebruiken, helemaal geen probleem mee, mag graag experimenteren, maar kom op zeg, zie je het al voor je, kom je binnen staat je vriend lekker een boterhamzakje in de bank te neuken.
Haal jij er nooit een elektrische melkboer bij?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef LittleLady het volgende:
Mijn god, als ik mijn vriend ooit met zoiets betrap dan is hij per direct vrijgezel en kan hij lekker gaan samenwonen met zijn boterhamzakjes en condoom
Je moet er ook een shower mount bijkopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:31 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Een flashlight 'neuk' je niet. Dan ben je nog steeds met je handen bezig.
Dan had hij beter gebruik kunnen maken van jouw vrouwenhandjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:35 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Toen ik millitaire dienst zat had ik een kamergenoot die rechtshandig was. Hij lakte de nagels van linker hand rood deed een paar vrouwenringen om z'n vingers. Hij beelde zich dan in dat ie werd gerukt door een vrouw maar hij had handen als kolenschoppen. Heb t zelf nooit uitgeprobeerd, toch teveel gedoe denk ik. De traditionele manier bevalt me steeds prima.
flashlight moet je in een schoen stoppen dan kan je hem neukenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:31 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Een flashlight 'neuk' je niet. Dan ben je nog steeds met je handen bezig.
Als ik jou was zou ik bij het cabaret gaan. Ik moest zo lachen en wacht nu op een ambulance die me naar het ziekenhuis brengt. Lig in een deuk en kom er niet meer uit., bedankt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan had hij beter gebruik kunnen maken van jouw vrouwenhandjes.
Het enige wat TS met het zakjes tutorial doet is een zelfgemaakt sexspeeltje laten zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat van het boterhammenzakje doet ik ook niet. Maar een dildo bijvoorbeeld, is toch ook het nabootsen van een piemol..
Of in de trein zitten wachten tot er maar een persoon in coupe zit en dan gaan rukken. Of de klantenserviceu bellen en dan moeilijke vragen stellen en tegelijkertijd rukken. HMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Soms koop ik wel eens 2hands lingerie op marktplaats zoals dit en trek ik dat aan voor tijdens het fappen. Als je dan via facebook kan achterhalen hoe de verkoopster eruit die dit gedragen heeft ziet maakt dit het extra geil.of juist niet...
Van die trein doe ik weleens een busvariant.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:59 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Of in de trein zitten wachten tot er maar een persoon in coupe zit en dan gaan rukken. Of de klantenservice bellen en dan moeilijke vragen stellen en tegelijkertijd rukken. HMMMMMMMMMMM
Vrouwen zijn nu eenmaal hypocriet. Hoor mijn bank nooit klagen als ik er eens een vrouw op neuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef aequus het volgende:
[..]
Het enige wat TS met het zakjes tutorial doet is een zelfgemaakt sexspeeltje laten zien.
Dus inderdaad best wel preuts van mevrouw de telefoon kreuner
Koop gewoon een fleshlight, ik ga ook niet in de weer met frikandellen en kaarsen, daarvoor hebben ze vibrators en dildo's uitgevonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Oh jee nog een lady. Laat me raden, jij werkt bij de pabo?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Koop gewoon een fleshlight, ik ga ook niet in de weer met frikandellen en kaarsen, daarvoor hebben ze vibrators en dildo's uitgevonden.
Want die zijn er nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:09 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal hypocriet. Hoor mijn bank nooit klagen als ik er eens een vrouw op neuk.
Nee, nog niet misschien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Oh jee nog een lady. Laat me raden, jij werkt bij de pabo?
Maar goed, vroeger gebruikten ze gewoon komkommers.
Die zakjes en condoom zijn 1 minuut werk. Dat maakt het juist zo enorm simpel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, nog niet misschien.
Het klinkt gewoon als heel wat gedoe om even te fappen, maar dat komt misschien omdat ik er persoonlijk geen avond voor uit ga trekken maar het binnen 10 minuten gedaan is, als ik het zelf doe tenminste.
Met een ander is het meerdere keren, als ik het zelf doe vind ik 1x wel voldoende.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:00 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Die zakjes en condoom zijn 1 minuut werk. Dat maakt het juist zo enorm simpel.
Bij een ander langer zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |