Ook dat inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:27 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens logische eerste afvaller. Je vinger in eten stoppen is gewoon not donehij passie en drive waren ook helemaal niet te zien.
Zo kunnen we nog wel verrast worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.
Verder herhaal ik even wat ik zei in het seizoen 11-topic
Daar had ik bij met name Jon en Ja'nell meteen het idee dat ze ver zouden gaan komen, maar dat idee heb ik nu nog bij helemaal niemand eigenlijk.
Ik kijk via YouTube.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu open deuren in trap maar waar kan ik de aflevering kijken? Niet op de officiële pagina iig, die doet het niet.
Thnx! Nu kan ik ook lekker via de PS3 op de normale TV kijken ipv op de laptop.quote:
Jason jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd he niemand kan koken.
Overigens is Jason wel mijn favoriet gewonden.
dit, het gaat meer om het gescheld en geruzie dans om het koken.. die risotto en beef wellington die ze al 12 jaar klaarmaken kennen we inmiddels welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:18 schreef Iwanius het volgende:
Ach je moet het zo zien: Puur vermakelijke tv voor mensen die hun verstand op nul zetten en zich willen verkneukelen aan de onzin van anderen.
Die schijnt volgende week nogal tekeer te gaan tegen de vrouwen. Beetje nare promo om te zien tbh.quote:
oh promo's sla ik altijd over. Nouja ik zie het wel, maar ik zie wel dingen in hem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Die schijnt volgende week nogal tekeer te gaan tegen de vrouwen. Beetje nare promo om te zien tbh.
Sowieso neem ik die promo's met een korreltje zout. Vaak zie ik de promo, dan denk ik: dit wordt vechtenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh promo's sla ik altijd over. Nouja ik zie het wel, maar ik zie wel dingen in hem.
Ja ff muziekje eronder beetje spelen met beeld dan lijkt het allemaal erg spannend maar valt mee dan iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso neem ik die promo's met een korreltje zout. Vaak zie ik de promo, dan denk ik: dit wordt vechten
Dan komt de aflevering en dan denk ik: Mwoah, had het spectaculairder verwacht
Zelf zou ik een keer weer kitchen nightmares UK seizoen willen zien. Die paar seizoenen die in de UK werden geschoten waren altijd wat lekker rustig en niet zo met spannende muziek eronder als in amerika.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:42 schreef boik het volgende:
gordon is zo'n held he, vind hem en Joe echt grappig in masterchef
Bij kitchen nightmares gaat gordon restauranten in nood helpen. De UK versie is tof en de US versie ook wel, maar dan wel met amerikaans soap tintje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:57 schreef boik het volgende:
kitchen nightmare ken ik niet, eens kijken of dat wat is
ik kook zelf zelden maar vind het altijd wel mooi om te zien wa die mensen allemaal met eten kunnen
ah oke ja da ken ik dan wel, net ziets als herrie in de keuken dan..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij kitchen nightmares gaat gordon restauranten in nood helpen. De UK versie is tof en de US versie ook wel, maar dan wel met amerikaans soap tintje.
Maar dat amerikaanse maakt het soms ook wel weer leuk vermaak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef boik het volgende:
[..]
ah oke ja da ken ik dan wel, net ziets als herrie in de keuken dan..
ja dat is met alles in Amerika he, zie je ook heel goed bij masterchef usa dat is zo anders dan bijv masterchef australie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |