abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137762103
Gisteren begonnen. Natuurlijk weer met Chef Gordon Ramsey en twintig nieuwe deelnemers, 10 mannen en 10 vrouwen.

"Hell's Kitchen" is back with a bang on FOX, as Season 12 appears to have found wild animals to stand in for some of the chefs. Seriously, a few of these cooks are down-right dangerous, if the preview clips of the season are to be believed. But let's see how the season premiere shakes out.

The First Challenge

Each chef has to cook his or her signature dish, as per usual. It's a closely contested competition, but the women pull out a win, 5-4. Hilariously, there are a couple men's dishes that are comically bad, like the guy who uses canned tomatoes and pre-made, store-bought tortellini. Dude. Have you never seen a Gordon Ramsay show before? There are "MasterChef" home cooks who know better than that.

The Dinner Service

In addition to the regular stations like scallops, risotto and lobster tail, Melanie and Chris are in charge of the table-side Caesar salad. As we see how the chefs operate, we feel like Melanie and Chris got the best deal of the night.

Gaurav sticks his finger in a pan of sauce, licks it and goes back to work, while Joy completely melts down in the women's kitchen, screaming and crying and carrying on. Needless to say, Ramsay is not happy with, well, pretty much anyone.

Eventually, every single chef is kicked out of the kitchen and Ramsay yells, "This is the worst opening night in the history of 'Hell's Kitchen'!"

The Elimination

The teams nominate Gaurav and DeMarco from the men's team and Sandra and Nicole from the women's team for elimination. Frankly, it's kind of jaw-dropping that Joy isn't nominated.

In the end, Gaurav goes home, though, so it wouldn't have been Joy anyway. It is pretty gross to stick your finger in the food -- and when Ramsay's there?! C'mon, kid.

Best line: "I call myself 'Culinary Jesus' because I'm perfect and awesome and have many followers in the kitchen." -- Michael DeMarco

http://www.fox.com/hells-kitchen/
pi_137762302
Die diner-service _O- :')
pi_137762630
Tevens logische eerste afvaller. Je vinger in eten stoppen is gewoon not done :') hij passie en drive waren ook helemaal niet te zien.
pi_137762810
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:27 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens logische eerste afvaller. Je vinger in eten stoppen is gewoon not done :') hij passie en drive waren ook helemaal niet te zien.
Ook dat inderdaad.

Verder herhaal ik even wat ik zei in het seizoen 11-topic :D
Daar had ik bij met name Jon en Ja'nell meteen het idee dat ze ver zouden gaan komen, maar dat idee heb ik nu nog bij helemaal niemand eigenlijk.
pi_137763470
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad.

Verder herhaal ik even wat ik zei in het seizoen 11-topic :D
Daar had ik bij met name Jon en Ja'nell meteen het idee dat ze ver zouden gaan komen, maar dat idee heb ik nu nog bij helemaal niemand eigenlijk.
Zo kunnen we nog wel verrast worden.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:03:05 #6
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137763546
Terecht inderdaad dat hij afviel.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:38:25 #7
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_137764380
Ik hoop niet dat ik nu open deuren in trap maar waar kan ik de aflevering kijken? Niet op de officiële pagina iig, die doet het niet. :@
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_137764507
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu open deuren in trap maar waar kan ik de aflevering kijken? Niet op de officiële pagina iig, die doet het niet. :@
Ik kijk via YouTube.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 14:50:02 #9
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_137766360
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kijk via YouTube.
Thnx! Nu kan ik ook lekker via de PS3 op de normale TV kijken ipv op de laptop. ^O^
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_138032886
Gvd he niemand kan koken.

Overigens is Jason wel mijn favoriet gewonden.
pi_138033273
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd he niemand kan koken.

Overigens is Jason wel mijn favoriet gewonden.
Jason ja :D ook wel een beetje mijn favoriet

Maar die DaMarco ook, gewoon die vis in een koude pan gooien :') :')
Zelfs ik weet dat dat niet kan en ik kook nooit omdat ik nog bij m'n ouders woon :P
pi_138033529
Wat een ongelofelijke mongolen dit jaar :') Niet dat fatsoenlijke chefs zich op zouden geven voor dit programma natuurlijk :+
pi_138146790
Ach je moet het zo zien: Puur vermakelijke tv voor mensen die hun verstand op nul zetten en zich willen verkneukelen aan de onzin van anderen.
pi_138153590
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:18 schreef Iwanius het volgende:
Ach je moet het zo zien: Puur vermakelijke tv voor mensen die hun verstand op nul zetten en zich willen verkneukelen aan de onzin van anderen.
dit, het gaat meer om het gescheld en geruzie dans om het koken.. die risotto en beef wellington die ze al 12 jaar klaarmaken kennen we inmiddels wel :')
pi_138282885
Aflevering 3.
Simone :') :') :')

[ Bericht 41% gewijzigd door Irritatie100 op 28-03-2014 23:16:17 ]
pi_138285298
Ik ben nog steeds voor Jason.
pi_138285499
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nog steeds voor Jason.
Die schijnt volgende week nogal tekeer te gaan tegen de vrouwen. Beetje nare promo om te zien tbh.
pi_138286240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:59 schreef Crientj het volgende:

[..]

Die schijnt volgende week nogal tekeer te gaan tegen de vrouwen. Beetje nare promo om te zien tbh.
oh promo's sla ik altijd over. Nouja ik zie het wel, maar ik zie wel dingen in hem.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:09:40 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_138289945
ff TVP ,vanavond maar ff aflevering 3 kijken
Ik ben inmiddels overleden
pi_138293211
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

oh promo's sla ik altijd over. Nouja ik zie het wel, maar ik zie wel dingen in hem.
Sowieso neem ik die promo's met een korreltje zout. Vaak zie ik de promo, dan denk ik: dit wordt vechten :9
Dan komt de aflevering en dan denk ik: Mwoah, had het spectaculairder verwacht
pi_138293237
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso neem ik die promo's met een korreltje zout. Vaak zie ik de promo, dan denk ik: dit wordt vechten :9
Dan komt de aflevering en dan denk ik: Mwoah, had het spectaculairder verwacht
Ja ff muziekje eronder beetje spelen met beeld dan lijkt het allemaal erg spannend maar valt mee dan idd _O-
pi_138298231
gordon is zo'n held he, vind hem en Joe echt grappig in masterchef :)
pi_138298283
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:42 schreef boik het volgende:
gordon is zo'n held he, vind hem en Joe echt grappig in masterchef :)
Zelf zou ik een keer weer kitchen nightmares UK seizoen willen zien. Die paar seizoenen die in de UK werden geschoten waren altijd wat lekker rustig en niet zo met spannende muziek eronder als in amerika.
pi_138300132
kitchen nightmare ken ik niet, eens kijken of dat wat is :)
ik kook zelf zelden maar vind het altijd wel mooi om te zien wa die mensen allemaal met eten kunnen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')