Ik heb AM en Jack beiden nog niet live gezien, ben blij dat ik AM eindelijk ga zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met grunge als jou zo te zien. QotSA ga ik al heen en liever Arctic Monkeys dan Jackie.
vieze profiteurs zijn het! Gatver.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:43 schreef theodoor9 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Bah
YEAHHHH!!! WE GAAN WEER MEETEN!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef JaimyLee het volgende:
HOLY SHIT IK HEB INEENS EEN WEEKEND KAARTJE IK WAS ER DOOR
hoelaat was dat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Werd ook al voorgesteld, maar werden uiteindelijk door een legertje politie weg gestuurd, er gingen daar geen tickets verkocht worden. Zijn uiteindelijk 6 tickets verkocht, en toen was het op.
ik woon in Nijmegen .. ff langsgaan dan maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:43 schreef theodoor9 het volgende:
Bah
Die valt dan nog mee, 117 euro per stukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:45 schreef tofastTG het volgende:
Wat gaan we met zijn 06 nummer doen?
vooral die zogenaamd teveel gekochte tickets zijn erg....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik woon in Nijmegen .. ff langsgaan dan maar.
het wordt tijd dat marktplaats eens zorgt dat tickets daar niet voor meerwaarde verkocht kunnen worden. Kutsite.
¤350 per stuk staat er toch echt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Die valt dan nog mee, 117 euro per stuk
Lul.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Grazzle het volgende:
Mijn pa heeft ook een extra dagkaart gekocht om erop te verdienen, lol.
Aaah ik was er vlak voor, wat ze hebben gedaan is namen en telefoonnummers opgeschreven met aantal tickets wat je wilde, totdat het aantal tickets wat ze hadden op was.quote:
sorry maar dan vind ik je pa een lul. Ik hou niet van profiteurs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Grazzle het volgende:
kan ook helemaal niet ... je kunt maar 1x een bepaalde soort tickets bestellen via ticketmaster. Je kan wel weekendtickets halen en daarna nog zaterdag ... maar niet 2x zaterdagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral die zogenaamd teveel gekochte tickets zijn erg....
Je vader is een klootzak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Grazzle het volgende:
Wij mochten niet eens naar binnenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Aaah ik was er vlak voor, wat ze hebben gedaan is namen en telefoonnummers opgeschreven met aantal tickets wat je wilde, totdat het aantal tickets wat ze hadden op was.
Ik kwam daar binnen, stonden paar mensen aan de balie, riep ze dat ze nog 12 weekendkaarten had waarop ik meteen riep 3! Ze heeft m'n naam en nummer opgeschreven en ik word maandag gebeld als het goed is.
Even duimen dat ik ook daadwerkelijk de kaarten krijg.
Zeker kwart over 11? Misschien kwam ik wel na jou?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Terwijl we in de rij stonden van meerdere mensen aanbiedingen gehad, die wilden al mijn extra ticket opties gebruiken, zouden ze mijn kaartje voor me betalen.
"kapitalisme"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry maar dan vind ik je pa een lul. Ik hou niet van profiteurs.
Weird man, er stonden iets van 10 mensen aan de balie, verder niks..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wij mochten niet eens naar binnen![]()
![]()
Valt mee, de wet overtreden is niet zo netjes.quote:
Stond met een maatje van me voor de deur, maar de agenten die er stonden lieten ons er niet langs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Weird man, er stonden iets van 10 mensen aan de balie, verder niks..
Maar dat was wel iets eerder dan 11.15 denk ik? Ik was er rond die tijd (weet het niet exact) en toen stond er alleen nog een politie busje buiten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Stond met een maatje van me voor de deur, maar de agenten die er stonden lieten ons er niet langs.
Wat aardiger uitziende mensen mochten wel doorlopen inderdaad.
Maar geen discussie aan gegaan. Ik slaap vannacht liever thuis.
Kan 5 a 10 minuten eerder zijn geweest. Was enigszins gefrustreerdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar dat was wel iets eerder dan 11.15 denk ik? Ik was er rond die tijd (weet het niet exact) en toen stond er alleen nog een politie busje buiten.
Dat verklaart wellicht waardoor ik door de zij-ingang naar binnen ging en bij het naar buiten gaan de draaideuren weer open stonden. Rust was dus al wedergekeerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan 5 a 10 minuten eerder zijn geweest. Was enigszins gefrustreerd
Was inderdaad wel gek ja. Telkens was mijn ' selectie' niet beschikbaar en ineens wel! Op basis van eerdere ervaringen bleef ik het proberen en had ik ineens ' beet'. Denk dat velen bij de eerste melding al afgehaakt zijn en nu de boot missen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag uitverkocht... Zaterdag beschikbaar... Zaterdag uitverkocht... Zaterdag beschikbaar.
Snap er niets meer van
VVVquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:55 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Was inderdaad wel gek ja. Telkens was mijn ' selectie' niet beschikbaar en ineens wel! Op basis van eerdere ervaringen bleef ik het proberen en had ik ineens ' beet'. Denk dat velen bij de eerste melding al afgehaakt zijn en nu de boot missen...
Daar is wel kans op ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:56 schreef Grazzle het volgende:
Zal dit ook gebeuren? Ik heb er zoveel zin in, godverdomme. Als ik hier ben geweest, is mijn leven compleet geslaagd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Lenoire het volgende:
Ongelofelijk dit: http://www.marktplaats.nl(...)end-ticket-2014.html
"Hierbij bied ik 2 weekend kaarten voor pinkpop festival aan.
Ik zou zelf gaan maar in die week ook al een vakantie geboekt, daarom moet ik er van af zien."
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Lenoire het volgende:
Ongelofelijk dit: http://www.marktplaats.nl(...)end-ticket-2014.html
"Hierbij bied ik 2 weekend kaarten voor pinkpop festival aan.
Ik zou zelf gaan maar in die week ook al een vakantie geboekt, daarom moet ik er van af zien."
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hmm, 10 minuten meer geduld, en ik had dus ook kaarten gehad. Dit ga ik maar niet aan mn maatje vertellen denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |