quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef richolio het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ron uit Geleen verkoopt 4 kaarten voor 1000 eu. Zullen we Ron uit Geleen is met zijn allen in elkaar gaan meppen?
Echt? Amai, ik blijf proberen dan maar..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik heb ook 100 keer of zo de melding gehad uitverkocht, de 101e keer was het raak.. blijven proberen..
Ikku wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:22 schreef Lamabal het volgende:
Godverdomme. Godver de godver. Ik heb gewoon geen kaarten.
Nee dat is zondag!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
godver, zaterdag is dé top-dag
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:26 schreef Grazzle het volgende:
Ben benieuwd hoe vol de berg staat als de Stones spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee, John Mayer op zaterdag is gewoon beest.
Dat overweeg ik als ik geen kaarten hebquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:26 schreef Grazzle het volgende:
Ben benieuwd hoe vol de berg staat als de Stones spelen.
Die runs op kaarten zijn gewoon kut. Zelden last van omdat ik hipster ben, maar nu heb ik pech.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:27 schreef peaceman het volgende:
Oh ja: Ticketmaster = kut
Voor het eerst in 25 jaar dat het me niet gelukt is om de gewenste tickets te krijgen.
Klopt. Tis gewoon Stones+quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:29 schreef alors het volgende:
Ik vind zaterdag exc Stones een karige dag. John Mayer heeft wel leuk ouder werk en is live goed, maar als hij al die zaadhitjes gaat spelen dan is er ook niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |