Gast, die timer is FICTIEF.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:33 schreef lvand het volgende:
En ticketmaster bleef maar roepen dat het echt pas zin had om om 10 uur naar de bestelpagina te gaan. Mijn timer die ik sinds 9 uur had lopen liep af om 10 over 10, en toen kon ik meteen bestellen. Zou de twitterstaff het echt niet weten of proberen ze zo minder drukte te krijgen?
Mijn vader staat al vanaf 0800 in de rij en heeft nog geen tickets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:34 schreef mr-green het volgende:
een vriendin van mij ma stond om 6.45 al in de wachtrij en heeft tickets
En dat gaat ook gebeuren!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:34 schreef theodoor9 het volgende:
Er kunnen altijd nog kaarten vrijkomen he mensen!
Eerder geld terug. En dat staat ook ergens in de FAQquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef robbert007 het volgende:
Ik had een checkout error, maar het geld is wel afgeschreven, ik neem aan dat kaartjes dan gewoon binnenkomen?
Als je betaald hebt komt het wel goedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef robbert007 het volgende:
Ik had een checkout error, maar het geld is wel afgeschreven, ik neem aan dat kaartjes dan gewoon binnenkomen?
Niet dus, waar baseer je dat op? Je krijgt wel een refund van je geld, maar daar heb je niks aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Als je betaald hebt komt het wel goed
Jaja, AM maakt zondag toch wel een hele mooie dagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef AMDB het volgende:
Toch maar even een zondagkaartje op de kop proberen te tikken. Toch by far de beste dag
Kwam prima overeen met wanneer ik er in kon. Op een andere pc is de timer net ook vol, en eerder kon ik er ook niet in.quote:
TW Classic?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga naar de Stones! (alleen niet op PP helaas)
Ik baal zo erg. Wilt iemand me troosten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef mr-green het volgende:
Het was ook wel te mooi om waar te zijn: Rolling Stones, John Mayer en Bonomassa op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |