Klopt....zolang je ze tenminste aan het einde van de dag weer aan de rechtmatige eigenaar terug kan geven.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Vrouwen moeten stoppen met mannen onderdrukken.
Geen idee, juist die kleine dingetjes die niet leuk zijn voor tv. Maniertjes van mensen, interacties en groepsdynamica.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat maakt speciefiek het streamen dan zo leuk, als je het op TV niet zou volgen?
Dan moeten mannen niet zulke watjes zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer doen ze dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer doen ze dat dan?
En waarom laat jij dat toe?
Jij kijkt ook met je vlassnorretje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kijkt ook met je vlassnorretje.
Much to learn you have.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
Joh Liesje wat moet een man dan precies doen
als ie wat doet is ie ook fout
vrouwen winnen altijd
Ja Liesje, wat moet een man precies doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
vrouwen winnen altijd
Zou ik ook zeggen als ik baardloos was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk dat helemaal niet met mijn keiharde baardgroei.
Het is niet echt iets doen denk ik, gewoon een houding. Kan het niet echt uitleggen maar een klein beetje dominant vinden vrouwen denk ik wel leuk. Volgens mij willen vrouwen niet altijd alles winnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
vrouwen winnen altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |