quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
inFamous binnen, maar morgen komt er een patch en Sony heeft netjes gevraagd of we dan pas willen beginnen met onze reviewcopy
Maar voor mij is het veel erger. De disc ligt voor m'n neusquote:
dan breng je hem maar hier, speel ik hem welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar voor mij is het veel erger. De disc ligt voor m'n neus
Internet: [Uit]quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar voor mij is het veel erger. De disc ligt voor m'n neus
Misschien kun je proberen het demo-model mee te jattenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Woods het volgende:
Kan ik al een PS4 bij de lokale Media Markt afhalen?
Nou, de update was vroeger dan verteld, dus ik heb een kleine twee uur kunnen spelen. Die graphics! Gameplay is erg snel voor een inFamous, bevalt me wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan breng je hem maar hier, speel ik hem wel
Stop teasing meeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de update was vroeger dan verteld, dus ik heb een kleine twee uur kunnen spelen. Die graphics! Gameplay is erg snel voor een inFamous, bevalt me wel.
Jammer dat dat (imho) alles spoiled.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef Chrizs het volgende:
Op Live on PlayStation zie je ook al mensen inFamous en MGS V spelen
Grote kans dat ze toch al in gebruik waren. Ik heb echt de meest kansloze dingen uit het woordenboek en medisch woordenboek geprobeerd en alles was al in gebruikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:26 schreef Silvergator het volgende:
Meh, ps4 aangesloten eindelijk, wil ik een PSN account aanmaken, krijg ik telkens de error dat hij een communicatiefout met de server heeft
En daarmee al 6 gewenste usernames naar de klote geholpen
Nooit last van, maar ja mijn naam is zo vergezocht.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans dat ze toch al in gebruik waren. Ik heb echt de meest kansloze dingen uit het woordenboek en medisch woordenboek geprobeerd en alles was al in gebruik
Goed verhaal man.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef Massief het volgende:
Gooide vanmiddag per ongeluk shake beker water om en ging ook klein beetje over mn ps4 heen. Gelukkig niks aan de hand
Ik wilde dit topic eens nieuw leven inblazen met mijn fantastische anekdote. Missie geslaagd dacht ik zo.quote:
vraag het me af: in hong kong bv waren ze ook niet te vinden, enkele winkels uit nieuwsgierigheid binnengelopen. Ding loopt blijkbaar als een tierelier. Of play asia heeft een pallet of tien gejatquote:Op zondag 16 maart 2014 00:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.yourgamezone.n(...)ezone/Products/14991
Levering pas over 2 maanden!!
bij Play-Asia is er genoeg PS4 consoles in vooraad![]()
Afkomstig uit Japan,vanwege overschot?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
vraag het me af: in hong kong bv waren ze ook niet te vinden, enkele winkels uit nieuwsgierigheid binnengelopen. Ding loopt blijkbaar als een tierelier. Of play asia heeft een pallet of tien gejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |