Dat vind ik dan ook weer zoiets, ik heb zelf ook "slechts" vmbo gedaan, maar ik beheers de spelling (op wat lullige D/T dingen na) gewoon wel aardig..quote:
Dat is zeker waar, de boodschap is sowieso duidelijk, maar het staat niet ..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef madeliefff het volgende:
ach zolang de boodschap maar duidelijk is toch
haha lekker voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zoiets, ik heb zelf ook "slechts" vmbo gedaan, maar ik beheers de spelling (op wat lullige D/T dingen na) gewoon wel aardig..
Wat kut verwoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Braddie het volgende:
"
Verschrikkelijk.
Ik maak zelf ook wel eens wat taalfouten, ben zelf absoluut geen spellingkoning, maar dit soort taalfouten leer je in groep 3/4...
Zou trio aanraden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef adnapekkid het volgende:
is blondje_93 misschien een match voor braddie
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, ik hoop dat je met een open woordenboek klaar zit.
Je vindt me nu vast niet sympathiek?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mij leerden ze trouwens helemaal geen taalfouten op school.
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vindt, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
Ninja edit vervoegingsfout.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mij leerden ze trouwens helemaal geen taalfouten op school.
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vind, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |