Nee maar ik zie de niet wel, dus ik mag van geluk spreken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:01 schreef voederbietel het volgende:
Zit je wel in de zon? Anders is het helemaal een koude kermis.
Echt niet, morgen ga ik Happy batsen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ze is een no-show, of het is een man van 50. ZO gaat het met alle FOK!meets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar ik zie de niet wel, dus ik mag van geluk spreken.
Oh ok, hou 'em hoog zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Excuus. Mijn autocorrect zat me tegen. Maar ik kan de zon wel zien
Nee dat is je moeder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is dat die gore teef die als matras gebruikt is door jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk
Je zou met mij batsen morgen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet, morgen ga ik Happy batsen.
Dat topic heb ik gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is dat die gore teef die als matras gebruikt is door jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk
2Happy4U dwaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je zou met mij batsen morgen?huh?
Is ze er nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hier vechten op centraal. Dan heb ik ook wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |