Ja maar een hoed hoort bij kuntrie!11quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie nou hoeveel toffer Waylon is zonder die snerthoed...
Maar, ik wil geen hoed?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..paint dan er een hoed op als je zo graag een hoed wil...
Ik denk ook wel dat Belgie een zekerheidje is, mits hij alle noten haalt. Rusland gaat ook wel door. Estland heb ik niet zo hoog zitten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind Nederland wel positief opvallen hoor, je hoort iig dat het kwaliteit is en dat kun je van veel niet zeggen. Want man man wat is Portugal slecht, en dan met name de zang daar blijft straks niks meer van over. Bovendien vind ik Rusland dit jaar tegenvallen, en komt nog bij dat ze bij Oost én West niet bepaald geliefd zijn op het moment. Oekraïne zie ik daarom wel veel sympathy votes trekken. Montenegro vind ik lastig in te schatten, vind het vlees noch vis en veel buren hebben ze niet.
Zeker:
1. Armenië
2. Hongarije
3. Azerbeidzjan
4. Zweden
5. Oekraïne
Zo goed als:
6. België
7. Nederland
8. Rusland
9. Estland
En dan gaat de laatste plek tussen Moldavië, Albanië en Montenegro, waarbij ik Moldavië de hoogste kans geef. Al is het maar omdat ze zo'n beetje elk jaar doorgaan.
Letland, San Marino, IJsland en Portugal acht ik volledig kansloos.
Vast, maar die hoor je toch niet live. Livemuziek is namelijk niet toegestaanquote:Op zondag 30 maart 2014 10:30 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze ook zelf de gitaar bespelen tijdens het ESF?
Nee livemuziek niet wel jammerquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:40 schreef iBenny het volgende:
Vast, maar die hoor je toch niet live. Livemuziek is namelijk niet toegestaan
Ze kunnen er wel 1 kapotslaan voor de dramatiekquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast, maar die hoor je toch niet live. Livemuziek is namelijk niet toegestaan
Dat past ook wel goed bij de sfeer van het nummer idd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel 1 kapotslaan voor de dramatiek.
Vind dat een erg goed nummer, veel toegankelijker. Ben alleen niet zo'n fan van Miss Montreal zelf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:16 schreef Dizer het volgende:
Even iets roepen. Laat ik 1 ding duidelijk maken, ik ben een grote fan van Ilse de Lange en ben echt gek op haar. Zou zo een kind van der willen hebben.
Maar ik denk als we Miss Montreal met Say Heaven, Say Hell hadden gestuurd, dan hadden we echt een veel grotere kans gehad om te winnen. Dat is echt veel meer een nummer dat past bij de songfestival.
Twee keer eens, ik vind haar echt verschrikkelijk, maar Say Heaven, Say Hell kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind dat een erg goed nummer, veel toegankelijker. Ben alleen niet zo'n fan van Miss Montreal zelf.
Ja Hunter! Wat had ik dat graag op het ESF willen zien en horen. Haar nieuwe single is ook goed! Van mij mag ze volgend jaar met minstens zoiets goed...quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee keer eens, ik vind haar echt verschrikkelijk, maar Say Heaven, Say Hell kan ik wel waarderen
Ik denk trouwens dat Hunter van Sandra van Nieuwland ook moeiteloos in de top 10 was geeindigd
Ilse is leukquote:
Tuurlijk wordt het niet dat, andere artiesten laten toch ook nog niet hun act zienquote:Op zondag 6 april 2014 11:25 schreef Greys het volgende:
Zie je wel, het wordt gewoon DAT als act.
Mét hoed![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |