Ja ok, maar misschien dat iemand iets meer ideeën heeft, altijd handig om meer mogelijkheden te hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:17 schreef Fatty het volgende:
Volgens mij geef je zelf de oplossing voor je probleem ? Of mis ik hier nu iets ?
Achterin zitten luiken die los kunnen, valt erg mee hoor. Op foto lijkt / is het erg donker idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Waarom heb je het dak niet wat transparanter gemaakt ? Nu is het erg donker achterin.
OK, ik zou me er niet al te moeilijk mee maken, een transparant zeil wat je oprolt en vastzet lijkt me genoeg. Wat ik zelf heb voor de winter zijn voorzetluiken. Luik erin, schuifjes vast en de regen en sneeuw blijft eruit. En zomers zet ik de luiken achter de schuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef 46 het volgende:
[..]
Achterin zitten luiken die los kunnen, valt erg mee hoor. Op foto lijkt / is het erg donker idd.
Ik denk dat dat het wel gaat wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:42 schreef voederbietel het volgende:
Is het de bedoeling dat je met wat minder weer er alsnog kan zitten maar het oog op licht? Anders zou ik gewoon van wat hout een stel luiken maken die je er tijdelijk in vast kunt zetten. Als het mooi weer is zet je ze achter die bank.
Of eventueel eens informeren bij een zeilmaker voor dat doorzichtige materiaal dat zij bijv. in surfzeilen gebruiken. Dat is lekker stevig en kan je dan inderdaad met haken en ogen vastzetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |