Waarom zouden de gokkers het wel goed kunnen inschatten, kun je je ook afvragen. Kijken ze naar Youtube hits of Itunes wellicht? Vorig jaar zaten ze er 2 plaatsen naast voor wat betreft Nederland dacht ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Dat ligt wel voor de hand. Het is niet zo dat de bookmakers de ranking bepalen. Dat doen de gokkers. Natuurlijk zullen ze de boel wel iets manipuleren, maar de bookmakers gokken zelf niet! En waarom zouden de gokkers niet goed in kunnen schatten welk land er gaat winnen? Ze hebben het juist heel vaak goed de afgelopen jaren! Je gokt namelijk niet op je eigen voorkeur, maar op de ingeschatte voorkeur van de televoters en de juries. Alleen als de bookmakers meer weten dan de gokkers (en dat doen ze niet, ze hebben alleen meer statistieken van vorige jaren), dan zou manipuleren lonen, anders snijden ze alleen in hun eigen vingers.
Al zijn de wedkantoren natuurlijk vooral in de UK populair en heeft dit op de totale uitslag niet zoveel invloed als dat het kon hebben op BGT.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 05:25 schreef WhiteBeard het volgende:
Een paar jaren geleden was er iets onfris bij het wedden op Britain's Got Talent. Susan Boyle was de topfavoriet en die dansgroep Diversity werd als tweede getipt door de wedkantoren. Werd er massaal op Diversity gestemd om te kunnen innen op een bepaalde manier. Is nog ophef over geweest dat wedkantoren de uitslag kunnen sturen. Gelet op dat heb ik Nederland liever tweede dan eerste bij die wedkantoren
Ik heb het vanaf het begin al een mooi nummer gevonden, alleen niet typisch songfestival maar dat was dat van Anouk ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:40 schreef ender_xenocide het volgende:
Welk leuk hoe dit topic een mooie samenvatting is geworden van het worden van het lelijke eendje, omdat we nog niet het complete plaatje hadden tot de mooie zwaan die het nummer nu geworden is door de complete uitvoering.
Ja. dat heb ik ook. Ik vond CATS prachtig. Heb het gelijk op single gekocht en veel gedraaid. Maar ik zag geen gouden toekomst in Kopenhagen ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin al een mooi nummer gevonden, alleen niet typisch songfestival maar dat was dat van Anouk ook niet.
Ik denk als enige dat nederland de top 10 niet eens gaat halen. wordt 18equote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:39 schreef Unites het volgende:
Straks winnen we nog ook... Hopelijk niet voor de Denen, ik denk dat Ilse heel Kopenhagen afbreekt
Jawelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik denk als enige dat nederland de top 10 niet eens gaat halen. wordt 18e
De laatste keer dat ze dat voorspelden was in 2000 met Linda Wagenmakers... Hopelijk eindigt het nu beterquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef UltraR het volgende:
De Britse krant Metro voorspelt dat Nederland gaat winnen: http://metro.co.uk/2014/0(...)in-a-decade-4722712/
Hier is de rest te vinden.quote:24 NIEDERLANDE: The Common Linnets - "Calm After The Storm": Was fr ein groartiges Paar, was fr ein groartiges Lied! Sie eine klassische Antje-Schnheit, er ganz in Schwarz und schchtern, zwischen ihnen ein klasse Country-Song und viel erotisches Knistern. Erinnert an Johnny Cash und June Carter, die einen U2-Song covern. Fr den ESC vermutlich zu ruhig und zu wenig Glitzer. Tipp: vorne.
Nee, bij DWDD was er niet die gitaarrif in het begin en ze zingen nu nadrukkelijker 'storm' hoger. Het instrumentale intro duurde bij DWDD langer. In de eurovision versie beginnen ze vrijwel meteen met zingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was geen onvolledige versie... dat is het 'gevaarlijke'.
Het liedje was en is exact hetzelfde.
Ze had bij No goodbyes de no wel weg kunnen latenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze dat voorspelden was in 2000 met Linda Wagenmakers... Hopelijk eindigt het nu beter
Dat Nederland minder Youtube hits heeft, zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat Nederland nu pas vier dagen als kanshebber wordt gezien. Armeni was al tijden de grote favoriet, samen met Zweden en (toen nog) Noorwegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:30 schreef Georges het volgende:
[..]
Waarom zouden de gokkers het wel goed kunnen inschatten, kun je je ook afvragen. Kijken ze naar Youtube hits of Itunes wellicht? Vorig jaar zaten ze er 2 plaatsen naast voor wat betreft Nederland dacht ik.
Ik gun het Nederland van harte, zou fantastisch zijn, maar ik blijf het raar vinden dat ze nu op nummer 2 staan bij de bookmakers. Het is totaal geen songfestivalnummer, en als je naar Youtube kijkt hebben ze ook veel minder views dan sommige andere landen.
twitter:officialcharts twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 18:10:39#Eurovision: #TheNetherlands @CommonLinnets currently sit at #2 on the #OfficialSinglesChart! goo.gl/yDxfZG reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Een plek in de top 10 van de Britse Top 40 zou wel redelijk uniek zijn
Uniek op Eurovisiegebied. In de Britse top 10 hebben volgens escnation alleen winnaars, Britse en Ierse inzendingen gestaan.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:17 schreef TDHS het volgende:
[..]
Uniek op Eurovisiegebied. In de Britse top 10 hebben volgens escnation alleen winnaars, Britse en Ierse inzendingen gestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |