abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137727059
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jill, ik doe opleiding Industrieel ontwerpen in Delft en ik ben op zoek naar een aantal respondenten voor mijn schoolonderzoek. Mijn onderzoek gaat over 'het koken & tafelen' van gezinnen met jonge kinderen, tussen de 1-6 jaar (als ze wat ouder zijn, is het ook niet erg!). De onderzoek vergt wel een beetje inspanning, dus als je meewerkt dan ben ik je zeer dankbaar!

Onderzoek:
Beantwoord deze vragen met het maken van een zelfgemaakte foto (dat kan gewoon met je smartphone!) en geef een korte toelichting erbij. Je kan de vraag geheel zelf interpreteren en niets is fout dus doe lekker je ding! Je kan je aanmelden door in deze topic de vragen te beantwoorden of via Whatsapp! (mail hierna: forum@fok.nl voor mijn nummer) Alvast bedankt!

1. Zo wordt het eten bereid
2. Zo eten wij
3. Hier eten wij graag
4. Dit zie ik als ik klaar ben met eten
5. Dit doen wij na het eten
6. Zo zien wij eruit na het eten
7. Dit gebeurt er met het overgebleven eten
8. Zo bewaar ik mijn voedsel
9. Dit vind ik het leukst aan eten
10. Dit vind ik het minst leuk aan eten

Ik weet het vergt veel inspanning, maar ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn! :) En het is ook wel leuk om te doen! Als jullie nog meer vragen heb, kun je ze mailen of hieronder vragen!

mvg,

Jill

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Taartjesfee op 14-03-2014 13:55:07 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:16:19 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_137727384
Een schoolonderzoek op een universiteit. (Het is 'het' onderzoek, trouwens) En dan om foto's van kinderen vragen..

Kun je wat meer over dit onderzoek vertellen? Waarom heb je bijvoorbeeld kinderfoto's nodig?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:17:54 #3
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_137727424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:16 schreef Perrin het volgende:
Een schoolonderzoek op een universiteit. (Het is 'het' onderzoek, trouwens) En dan om foto's van kinderen vragen..

Kun je wat meer over dit onderzoek vertellen? Waarom heb je bijvoorbeeld kinderfoto's nodig?
Dit zou ik ook willen weten!
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_137727455
Beeeeetje freaky.
pi_137727655
Ah mijn excuses voor het niet duidelijk uitleggen!
Ik doe dit voor een HEMA ontwerp wedstrijd wat onderdeel is voor een vak op onze school. Ik wil iets ontwerpen wat verspilling van voedsel bij kinderen tegengaat. De foto's (die vervaagd worden) zullen alleen voor het verslag gebruikt worden. Als je het toch onprettig vindt, hoeft het geen kinderfoto's te zijn!
pi_137727722
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:27 schreef jillms het volgende:
Ah mijn excuses voor het niet duidelijk uitleggen!
Ik doe dit voor een HEMA ontwerp wedstrijd wat onderdeel is voor een vak op onze school. Ik wil iets ontwerpen wat verspilling van voedsel bij kinderen tegengaat. De foto's (die vervaagd worden) zullen alleen voor het verslag gebruikt worden. Als je het toch onprettig vindt, hoeft het geen kinderfoto's te zijn!
Bingo! Commercieel belang dus, en dat is hier niet toegestaan. Buh-bye.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:55:04 #7
65918 IBAZ
broeinest
pi_137728356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:03 schreef jillms het volgende:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jill, ik doe opleiding Industrieel ontwerpen in Delft en ik ben op zoek naar een aantal respondenten voor mijn schoolonderzoek. Mijn onderzoek gaat over 'het koken & tafelen' van gezinnen met jonge kinderen, tussen de 1-6 jaar (als ze wat ouder zijn, is het ook niet erg!). De onderzoek vergt wel een beetje inspanning, dus als je meewerkt dan ben ik je zeer dankbaar!

Onderzoek:
Beantwoord deze vragen met het maken van een zelfgemaakte foto (dat kan gewoon met je smartphone!) en geef een korte toelichting erbij. Je kan de vraag geheel zelf interpreteren en niets is fout dus doe lekker je ding! Je kan je aanmelden door in deze topic de vragen te beantwoorden of via Whatsapp! (mail hierna: kitty_jill@hotmail.com voor mijn nummer) Alvast bedankt!

1. Zo wordt het eten bereid
2. Zo eten wij
3. Hier eten wij graag
4. Dit zie ik als ik klaar ben met eten
5. Dit doen wij na het eten
6. Zo zien wij eruit na het eten
7. Dit gebeurt er met het overgebleven eten
8. Zo bewaar ik mijn voedsel
9. Dit vind ik het leukst aan eten
10. Dit vind ik het minst leuk aan eten

Ik weet het vergt veel inspanning, maar ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn! :) En het is ook wel leuk om te doen! Als jullie nog meer vragen heb, kun je ze mailen of hieronder vragen!

mvg,

Jill
Moeten het blote kinderen zijn?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:53:50 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_137730298
Om foto's vragen is een no-go. Verder twijfel ik nog over dat commercieel belang maar over het algemeen zeg ik nee. Mail je uitleg maar naar forum@fok.nl dan beslissen ze daar of je wel of toch geen toestemming krijgt voor dit onderzoek hier.
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')