quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik was eerst elektricien, maar ik kon de spanning niet aan.
Nu nog zorgen dat de lonen in de techniek, minstens gelijk getrokken worden, aan die in de dienstverleningquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
In de techniek is veel meer werk dan de dienstverlening, dus gauw de switch maken.
Als je al die callcenter en horecabaantjes ziet die nu allemaal door HBO'ers worden gedaan dat is allemaal minimumloon of net daarboven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat de lonen in de techniek, minstens gelijk getrokken worden, aan die in de dienstverlening
Ik was geschokt!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
precies dit dusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:34 schreef Deshain het volgende:
Het grootste nadeel is de CAO. CAO metaal & techniek (voorheen CAO kleinmetaal) is best karig.
Boeit het vak je? Vind je het de moeite waard om je er 24/7 mee bezig te houden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:21 schreef LeconDC het volgende:
Een goeiemorgen mede-fokkers,
Ik zit al een tijdje te zoeken naar nieuwe wegen wat betreft mijn carriėre voor de toekomst.
Ik werk nu al ongeveer 3 jaar bij callcenters en zoals jullie vast begrijpen, is het dan wel is tijd voor wat nieuws.
Nu merk ik dat er veel vraag is naar elektro monteurs, en dat lijkt me ook het meest interessante om te gaan leren en doen.
Maar ik vroeg me af, wat zijn nou eigenlijk volgens jullie, de voor en nadelen als elektro monteur?
Ook al verschilt het hoogstwaarschijnlijk per mens?
Ja man je moet het minstens 24 x 7 uur per week interessant vinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Boeit het vak je? Vind je het de moeite waard om je er 24/7 mee bezig te houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |