abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137720441
Ik had een kleine roze van dd Action die je een paar jaar terug ook in blauw en zwart had. Maar action heeft die jiet meer en dat ding was geniaal 100% keramisch en hij deed het goed en de platen waren nog best ruim zeker niet te smal

Ik heb weleens dat er een lelijke vouw in mijn haren zit ipv dat ik een schaapje ben of helemaal stijl wat ik wel het makkelijkste vind maar de laatste tijd bouw ik af back to schaapje :p en die lelijke vouwen ontdek ik op school en mijn babyliss laat ik thuis die is huge

wie kan een bepaalde ministijltang aanbevelen? of ev die actionstijltang opsturen die van mij was aardig versleten of naja ik koop liever een nieuwe en hoop dat iemand me een soortgelijke kent
pi_137720465
die van acfion had op een gegeven moment dat als je de platen dichtklapt die schuin over elkaar zaten en niet meer goed warm werd
  zondag 16 maart 2014 @ 21:14:21 #3
122997 zquing
Drama Junk
pi_137817400
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_137818265
Bedankt. Ik zie nu dat mijn Action stijltang ook massaal op marktplaats staat met een mega winstmarge :')

Ik had die echt voor 2 euro 49 gekocht in 2011 en mensen vragen er 10 euro voor WTF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')