Die heb ik ook in een mapje staan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit wil ik hebben, maar ik ben arm
[ afbeelding ]
Blijf van me af.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* subtiel in Fera d´r tepel knijpt
Zo beter, of zal ik ook nog draaien tijdens het knijpen?
Uiteraard. Ik heb smaakquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OMG dit is gewoon echt gaaf
Nou zeg.quote:
Je tegen de muur duwen en je borsten volledig masserenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik ook in een mapje staan.
[..]
Blijf van me af.
Waaruit concludeer je dat men Fax aan het bashen is?quote:
Inderdaad. Dit is redelijk standaard hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat men Fax aan het bashen is?
* Fera schuilt achter het muurtje dat VA heetquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je tegen de muur duwen en je borsten volledig masseren
Was ook lichtelijk overdrevenquote:
Nou, jippie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
Haha die 2 hier gaan helemaal los op Feer
Haha, daar loop ik zo omheen, loop niet voor niets 3x per week hardquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera schuilt achter het muurtje dat VA heet
Waarom zou je je tot één individu beperken als er zoveel meer moois beschikbaar is?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Een dag niet over Feer tieten gefantaseerd, is een dag niet geleefd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
ehquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Lees zelf eens... ipv mij te verwijtenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat men Fax aan het bashen is?
Haha, nieuwe bijnaam voor VA.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, geen idee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaneel, waar vind je al die gave spullen?
Voornaam 'De Muur' Achternaamquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, nieuwe bijnaam voor VA.
De Muur.
[..]
Ja, geen idee.
Je was toch 2 bij 2?quote:
Hij zegt zelf toch dat het niet zo is?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lees zelf eens... ipv mij te verwijten
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je was toch 2 bij 2?
[..]
Hij zegt zelf toch dat het niet zo is?
Wij hadden ooit een kitten die achter was gebleven en we besloten haar te houdenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb smaak
En nog een dosis Awww![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |