De kat van mijn ouders moet binnenkort ook. Die klit echt enorm maak dan wel wat foto'squote:Op dinsdag 8 april 2014 14:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eens vragen wat mogelijk is. Desnoods alleen zijn buik en broek/achterkant. Maar dat zal er ook niet sjiek uitzien denk ik
Veel te veel 50 euro of zo. Binnenkort weet ik het weer laat het dan wel weten.quote:
Heerlijke foto'squote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef deadly_kiss het volgende:
yeahhhh nagelvijl i have to eat youuuu!
[ afbeelding ]
Sokkie gaat er nog eens even goed voor liggen
[ afbeelding ]
en Midas.... dat blijft gewoon een lui aardvarken![]()
[ afbeelding ]
Die vijl, dat doet de jongste ook altijd! Maar die wil ook gerust op de harde glasvijlen knauwen, lijkt me minder voor z'n tandjes, dus dat mag ie niet. Maar zo'n glansvijl hoef ik ook niet te laten slingerenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef deadly_kiss het volgende:
yeahhhh nagelvijl i have to eat youuuu!
[ afbeelding ]
Sokkie gaat er nog eens even goed voor liggen
[ afbeelding ]
en Midas.... dat blijft gewoon een lui aardvarken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb midas vorige zomer laten scheren voor bijna 100,- :/ dan wel onder narcose bij de DA omdat ik hem geen stress wilde bezorgen maar het was alleen maar zn rug en beide zijkanten. Tegen de winter krijgt hij een ontzettende dikke vacht,borstelen haat hij en hij kan er zelf niet goed meer bij dus misschien moet ik komende zomer weer...quote:
Toen Hummer gecastreerd werd en zijn navelbreukje gedicht werd was hij zo lang beroerd van de narcose dat ik dat liever niet weer doe zonder medische noodzaak. En hij is over het algemeen vrij onverstoorbaar dus ik dacht dat dat ook wel zou kunnen bij hemquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:09 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ik heb midas vorige zomer laten scheren voor bijna 100,- :/ dan wel onder narcose bij de DA omdat ik hem geen stress wilde bezorgen maar het was alleen maar zn rug en beide zijkanten. Tegen de winter krijgt hij een ontzettende dikke vacht,borstelen haat hij en hij kan er zelf niet goed meer bij dus misschien moet ik komende zomer weer...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:31 schreef Holyme het volgende:
Ja, chips! Het aardbeien-etertje is ook dol op chips, 1 van de weinige dingen waar ze voor opstaatIs begonnen toen ik ooit 'n halve zak dicht op tafel had laten liggen, volgende ochtend lag ie geplundert onder de bank. Roep je d'r voor vis of vlees, komt ze 'n keer en dan kijkt ze je aan met zo'n blik van 'Serieus? Dit? Je laat me hiervoor he-le-maal naar je toe komen?
'
Lief!quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:45 schreef Holyme het volgende:
Ook maar weer 'ns een foto van mij danSnoepjes haalt ze d'r neus voor op, blikvoer is ze ontzettend kieskeurig mee, maar groente en fruit? Dat lebbert ze zonder twijfel meteen af
Krijgt ze niet vaak hoor, maar toen ik de eerste aardbeitjes van het seizoen had, mocht ze wat kroontjes aflikken
![]()
[ afbeelding ]
Hummer !quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...
Voor:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En na...
[ link | afbeelding ]
bij Poef moet ik gelijk denken aan dit filmpjequote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef Gwywen het volgende:
Lang geleden dat ik foto's van mijn poezen heb gepost!
Van de week een paar leuke foto's in de tuin gemaakt:
Poef:
[ afbeelding ]
Pluis:
[ afbeelding ]
Poedie is te rap, die krijg ik alleen op de foto wanneer ze slaapt.
Wat kunnen katten toch ongeneerd luieren.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
Zat er gisteren eentje serieus te chillen naast me
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |