vieze rukkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zit al een kwartier naar die asser te kijken.
Leuk om te wetenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ruk eigenlijk nooit meer dan 1x per dag.
Door de tatoos? Of schrik je wel vaker van vrouwenkonten?quote:
quote:
2 dagen is nu ook niet echt langquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef BlueJeans het volgende:
Lang niet echt op meer op FOK! geweest, nog iets spannends gebeurd laatste tijd?
Edit: niet dus
Nou wel iets langer. Normaal besteed ik wel paar uurtjes aan FOK! (quote:
niet te lang naar kijken lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef BlueJeans het volgende:
Je UI is trouwens echt hypnotiserend....
Jawel Braddie is gestoptquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef BlueJeans het volgende:
Lang niet echt op meer op FOK! geweest, nog iets spannends gebeurd laatste tijd?
Edit: niet dus
Hm vaak die naam gehoord, weleens reacties gezien maar ken hem eigenlijk nietquote:
Mwah, vind van wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef mapima het volgende:
die vrouwenbillen zijn niet plezant als hetero
Braddie niet kennenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm vaak die naam gehoord, weleens reacties gezien maar ken hem eigenlijk niet. Heb wel zo'n idee dat hij wereldberoemd is op FOK! Was dat die vent met muziek en die 300 kilo woog?
Ja niet iedereen is 5/10 jaar al zolderautist op FOK!quote:
Je hebt gelijk. Ga weg nu het nog kanquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is 5/10 jaar al zolderautist op FOK!
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is 5/10 jaar al zolderautist op FOK!
BlueJeans, aangenaam.quote:
Welquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet van vaseline aantrekken. Ze heeft geen piemel.
Mocht je willen.quote:
Haze ligt op bed ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:40 schreef Gridlok het volgende:
Betere helft ligt op bed, tijd voor fok. [ afbeelding ]
Net een half uur thuis ja.quote:
Bullshit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef mapima het volgende:
die vrouwenbillen zijn niet plezant als hetero
Jong is jaar of 27?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:36 schreef gianni61 het volgende:
als je al jonge vrouw een pittig kort kapsel aanmeet en een paarse suzuki wagonR rijdt met bloemetjes stickers en ook nog eens overal te langzaam rijdt, dan heb je toch echt gefaald in je leven
zoiets ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jong is jaar of 27?
Zo ken ik er ook een, maar volgens mij rijdt ze niet langzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |