SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨agere wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
mı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨agere wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Duarte in een bronze packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
mı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨agere wedstrijd.Jij weet wel veel van databases toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is dit fout?
Goede antwoord is D blijkbaar, maar volgens mij is C ook goed ?![]()
Huh, sinds wanneer kan je je eigen spelers op de markt vinden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik weet het niet zeker hoor maar C kan toch andere gebruikers blokkeren dmv locks?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van databases toch?
Waarom is dit fout?
[ afbeelding ]
Goede antwoord is D blijkbaar, maar volgens mij is C ook goed ?
Zoveel weet ik daar niet van
Ja, maar de vraag is om data integriteit te garanderen in alle situaties en serializable is volgens mij de strengste isolation level en dus sowieso goed ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar C kan toch andere gebruikers blokkeren dmv locks?![]()
De prijs van McGeady stagneert een beetje op 8.5k. Er komt nu af en toe eentje erop voor 8.2-8.4kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja wel de grootste data integriteit alleen zitten er wel nadelen aan maar dat was de vraag dus niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag is om data integriteit te garanderen in alle situaties en serializable is volgens mij de strengste isolation level en dus sowieso goed ?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef DutchSL het volgende:
Misschien maar even aan EA vragen, die hebben het allemaal goed voor elkaar in hun database....![]()
Ben je een cursus aan het volgen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dezequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ben je een cursus aan het volgen?
http://www.microsoft.com/(...)s-certification.aspx
De eerste twee al gehaald, maandag examen voor de derde en dan krijg ik certificaat als ik het haal, maar dat zal wel want de vragen en antwoorden staan gewoon op internet![]()
![]()
Wel een bazen certificaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, deze
http://www.microsoft.com/(...)s-certification.aspx
De eerste twee al gehaald, maandag examen voor de derde en dan krijg ik certificaat als ik het haal, maar dat zal wel want de vragen en antwoorden staan gewoon op internet
Maar dat is dus nog steeds niet veranderd dat die vragen en antwoorden gewoon op internet te vinden zijn.Bizar
Ach, dit is nog een 64quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Konko Ieren verkopen nu ook
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had nog veel Ieren in mijn TP op 1 account dus die heb ik er allemaal opgezet voor 450c BIN. Die andere 200+ (op beide accounts) verkoop ik morgen wel, hopelijk zijn ze dan nog duurder.![]()
GIven zou toch ook wel echt 2.5 tot 3k minimaal moeten worden zou je denken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Ook een Given voor 3k en Gibson voor 1.5k verkocht die ik in packs had gehad afgelopen dagen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoe hoog gaan de prijzen worden van non rare ieren van 200 coins ? ik heb daar nu 300 stuk van in me club![]()
Niemand die het weet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Hoe hoog gaan de prijzen worden van non rare ieren van 200 coins ? ik heb daar nu 300 stuk van in me clubAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal verschillen he, als ze een beetje pace hebben vast meer dan een CB met 34 pace.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Hoe hoog gaan de prijzen worden van non rare ieren van 200 coins ? ik heb daar nu 300 stuk van in me club![]()
![]()
sodeju, toevallig heb ik die in mijn club![]()
waren de pre-order packs toch nog prima(had ook Ireland, O'Shea en die silver LB van WestHam)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De meeste spelers die ik heb gekocht zitten tussen de 65 - 75 pacequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal verschillen he, als ze een beetje pace hebben vast meer dan een CB met 34 pace.![]()
Dan hangt het ook nog van de posities af uiteraard.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De meeste spelers die ik heb gekocht zitten tussen de 65 - 75 paceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dickie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja uiteraard.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hangt het ook nog van de posities af uiteraard.![]()
Oneens met de scheids en toen mocht hij meteen naar de tribune. Stelde weinig voor.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat de prijzen wel weer stijgen wanneer Youtubers filmpjes gaan maken met de aankondiging van het toernooi![]()
bohhh EriksenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
If bogba![]()
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik ben dat team met OSM en sta eerste (na 12 wedstrijden)quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef DutchSL het volgende:
Betis gaat degraderen, maar in Europa doen ze het wel goed
Alhoewel Europa, gewoon een stadsderby..
morguhquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer begint dat St Patricks Day Toernooi eigenlijk ?![]()
doedelzakquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ooooh , dan hou ik mijn Ieren nog even op zak
o nee, dat zijn schotten![]()
Kijken of ze weer rare dingen gaan doen met St Pats dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
DS2 zit er hier buiten die snelle spits uit het 2e pack nog iets in wat de moeite waard is om te listen?![]()
Ngoo is niet traag en van Liverpool, die zal wel wat waard zijn. Denk wel meer dan die Canadees..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DS2 zit er hier buiten die snelle spits uit het 2e pack nog iets in wat de moeite waard is om te listen?![]()
Die andere 2 shiny spelers uit het 2e pack en die ST van Mainz uit het 1e pack.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DS2 zit er hier buiten die snelle spits uit het 2e pack nog iets in wat de moeite waard is om te listen?
gr gr![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ngoo is niet traag en van Liverpool, die zal wel wat waard zijn. Denk wel meer dan die Canadees..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die andere 2 shiny spelers uit het 2e pack en die ST van Mainz uit het 1e pack.
gr gr![]()
![]()
Derksen:
"Die spits die ze gehuurd hebben van Zenit kan goed voetballen, maar heeft de conditie van een wijkagent"
En nog iets over dat hij elke dag aan een fles whiskey zit te lurken![]()
![]()
Bukharov zit zwaar aan de drank volgens Derksen en Kieft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhh ieren toernooi.... wie had dat verwacht.
reizen de prijzen al de pan uit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neuh nog niet. zeker niet de bronzen, non rares zitten bij de 300 coins en Zilveren zitten bij de 900 coinsquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
reizen de prijzen al de pan uit![]()
Gouden non rare kneuzen gaan voor 1.5k ongeveer (hoolahan, ireland, duff, mccarthy, gibson) (xbox)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
McGeady heeft even gepiekt op 8.5k (je kon ze ook wel verkopen voor 8.6k), maar laagste BIN is nu weer 8.1kquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
reizen de prijzen al de pan uitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is Keane eigenlijk de enige Ierse gold spits en gaat 'ie een beetje verkopen denken jullie? Cheape optie vergeleken met Long...![]()
Sowieso.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef YouriNL het volgende:
Is Keane eigenlijk de enige Ierse gold spits en gaat 'ie een beetje verkopen denken jullie? Cheape optie vergeleken met Long...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nu zit er natuurlijk ook niemand teams te maken wanneer maken ze dit niet gewoon lekker morgen om 2 uur bekend ofzo
#FreeTrapz![]()
Hangt van de prijs af. Maar dat antwoord kreeg je de vorige keer ook alquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef YouriNL het volgende:
Is Keane eigenlijk de enige Ierse gold spits en gaat 'ie een beetje verkopen denken jullie? Cheape optie vergeleken met Long...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
nu zit er natuurlijk ook niemand teams te maken wanneer maken ze dit niet gewoon lekker morgen om 2 uur bekend ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dickie: "met als kun je niks kopen"
die man denkt ook alleen maar aan geld heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
dat die kut bronze ieren even naar 800c moeten morgen middag. kan jij dat even regelen almachtige tim.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vorig jaar was 800c wel de top voor pauper Ieren en dat was toen echt maar een uurtje ofzo. Ben bang dat we dat nu niet gaan redden met een veel grotere Ierenhype, veel meer Ieren in het spel (volgens mij?), geen formaties meer etcquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat die kut bronze ieren even naar 800c moeten morgen middag. kan jij dat even regelen almachtige tim.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dit teamSpeelt echt heel fijn. Alleen die rm is kut. Maar ik wilde een if
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nee denk dat morgen middag de max zal liggen op 500 coins. tussen 4 en 8 zo'n beetje denk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was 800c wel de top voor pauper Ieren en dat was toen echt maar een uurtje ofzo. Ben bang dat we dat nu niet gaan redden met een veel grotere Ierenhype, veel meer Ieren in het spel (volgens mij?), geen formaties meer etcPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom Pogba niet op CDM? Lijkt me daar veel beter dan Vidalquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit teamSpeelt echt heel fijn. Alleen die rm is kut. Maar ik wilde een if
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee denk dat morgen middag de max zal liggen op 500 coins. tussen 4 en 8 zo'n beetje denk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee. Maar ga het niet veranderenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom Pogba niet op CDM? Lijkt me daar veel beter dan VidalNet 5 potjes gespeeld alles gewonnen en pogba 4x gescoord. Dus staat wel best daar. Vidal pakt ook veel ballen af.
silver (buiten de posities die er niet in goud zijn om) zullen wel pieken tussen de 1000 en 1500quote:
gelukkig heb ik veel lb en rb ingeslagen
#FreeTrapz![]()
Vind 4141 ook nog verbazend fijn spelen eigenlijk. Had ik niet verwacht
UP Pogba loopt bij mij 5 op 8 met zijn med/med loopt hij constant de 16 in als veredelde tweede spits, terwijl Modric met high/med aan de andere kant veel meer teruggetrokken speelt.
Rare dingen die work rates (zelfde fenomeen heb ik bij Guarin en Nainggolan in ander team)![]()
Waar is het mee te vergelijken? Ziet eruit als een verdedigende 4-5-1...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
451 heb ik nog niet mee gespeeld dus dat weet ik niet. Maar opzich lijkt het best veel op 442. Omdat 1 van je 2 cm`s wel steeds meer naar voren loopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Waar is het mee te vergelijken? Ziet eruit als een verdedigende 4-5-1...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
that looks nicequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:32 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om wat meer dan 450/500 te vragen..
#FreeTrapz![]()
het zijn wel de verdedigers die er uit gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn Ieren zijn al bijna op, had er niet zo veelzijn er niet zoveel in goud en zilver en anders zijn ze bizar duur.
#FreeTrapz![]()
bestaan er eigenlijk nog wel blanke Fransen?
Tegen NL stonden er meer blanke spelers in dan donkere spelers geloof ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef DuTank het volgende:
bestaan er eigenlijk nog wel blanke Fransen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op de xbox loopt het nog niet zo met die bronzen. Heel veel voor 300coins bin. Zie ze niet naar de 500 coins gaan![]()
ook de LB en RB niet ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox loopt het nog niet zo met die bronzen. Heel veel voor 300coins bin. Zie ze niet naar de 500 coins gaan
bij mij ging een gaynor net weg voor 650c instant. zit rond de 1500c zie ik nuach profit
#FreeTrapz![]()
Gaynor is de snelste Ierse LB dus daarom is hij wat meer waard.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook de LB en RB niet ?
bij mij ging een gaynor net weg voor 650c instant. zit rond de 1500c zie ik nuach profit
![]()
Over Nederland kan je trouwens hetzelfde zeggen hoor (en natuurlijk zullen er altijd wel meer blanke Nederlanders en Fransen rondlopen)quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen NL stonden er meer blanke spelers in dan donkere spelers geloof ik.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hahahah staat een dikke fout op de console bij de toernooi requirements. 18 spelers van Ierland of van Noord Ierland of van jawel de Bahamas![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef Maver24 het volgende:
Hahahah staat een dikke fout op de console bij de toernooi requirements. 18 spelers van Ierland of van Noord Ierland of van jawel de Bahamas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk mijn duplicate untradeable glitchkaart kwijt..autist in mij kon daar slecht mee omgaan![]()
En dat hij alles kapot maakte hielp ook niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tbakkert in z'n bukharov shirtje nog gezien?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
St Pats is semi pro offline
Start om 19u morgen (onze tijd).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hmm, dan heb ik die skere Ieren toch net iets te vroeg verkocht, had er dan namelijk iets van 7 gehadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Start om 19u morgen (onze tijd).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prijs?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Start om 19u morgen (onze tijd).![]()
Er komt ook een Silver Classic aan met min team chem 85 en 18 silvers in je squad als eis. 2.5k en 1 prem silver players pack als beloning
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: