SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨agere wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
mı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨agere wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Duarte in een bronze packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
mı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨agere wedstrijd.Jij weet wel veel van databases toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is dit fout?
Goede antwoord is D blijkbaar, maar volgens mij is C ook goed ?![]()
Huh, sinds wanneer kan je je eigen spelers op de markt vinden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik weet het niet zeker hoor maar C kan toch andere gebruikers blokkeren dmv locks?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van databases toch?
Waarom is dit fout?
[ afbeelding ]
Goede antwoord is D blijkbaar, maar volgens mij is C ook goed ?
Zoveel weet ik daar niet van
Ja, maar de vraag is om data integriteit te garanderen in alle situaties en serializable is volgens mij de strengste isolation level en dus sowieso goed ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar C kan toch andere gebruikers blokkeren dmv locks?![]()
De prijs van McGeady stagneert een beetje op 8.5k. Er komt nu af en toe eentje erop voor 8.2-8.4kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja wel de grootste data integriteit alleen zitten er wel nadelen aan maar dat was de vraag dus niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag is om data integriteit te garanderen in alle situaties en serializable is volgens mij de strengste isolation level en dus sowieso goed ?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef DutchSL het volgende:
Misschien maar even aan EA vragen, die hebben het allemaal goed voor elkaar in hun database....![]()
Ben je een cursus aan het volgen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dezequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ben je een cursus aan het volgen?
http://www.microsoft.com/(...)s-certification.aspx
De eerste twee al gehaald, maandag examen voor de derde en dan krijg ik certificaat als ik het haal, maar dat zal wel want de vragen en antwoorden staan gewoon op internet![]()
![]()
Wel een bazen certificaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, deze
http://www.microsoft.com/(...)s-certification.aspx
De eerste twee al gehaald, maandag examen voor de derde en dan krijg ik certificaat als ik het haal, maar dat zal wel want de vragen en antwoorden staan gewoon op internet
Maar dat is dus nog steeds niet veranderd dat die vragen en antwoorden gewoon op internet te vinden zijn.Bizar
Ach, dit is nog een 64quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Konko Ieren verkopen nu ook
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had nog veel Ieren in mijn TP op 1 account dus die heb ik er allemaal opgezet voor 450c BIN. Die andere 200+ (op beide accounts) verkoop ik morgen wel, hopelijk zijn ze dan nog duurder.![]()
GIven zou toch ook wel echt 2.5 tot 3k minimaal moeten worden zou je denken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Ook een Given voor 3k en Gibson voor 1.5k verkocht die ik in packs had gehad afgelopen dagen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: