quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat al zijn interesse naar mij uitgaat en niet naar iemand anders, echt, WAAROM.
straks kwijlt hij mijn hele telefoon onder. figuurlijk dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef deadprez het volgende:
Waarom geef je je nummer niet gewoon? Je geeft het toch ook aan half FOK!?
Ga je hem jouw telefoon geven dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef mapima het volgende:
[..]
straks kwijlt hij mijn hele telefoon onder. figuurlijk dan.
Ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef mapima het volgende:
[..]
Denk je ik ga daten met mannen die op de stomme grietschool zaten?
Hij woont ergens in de buurt van Wassenaar. En volgens mij woont hij daar alleen of begeleid hij is over de 20, denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef Spongeboss het volgende:
Hij is gehandicapt ga een dialoog aan met zijn ouders.
Dan ga je met zijn begeleiders praten of stuur je hem lingerie pics zodat hij opbokt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef mapima het volgende:
[..]
Hij woont ergens in de buurt van Wassenaar. En volgens mij woont hij daar alleen of begeleid hij is over de 20, denk ik.
Als je me kan vertellen hoe ik erachter kom wie dat zijn en hoe ik contact met ze leg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan ga je met zijn begeleiders praten of stuur je hem lingerie pics zodat hij opbokt.
Bij de AH vragen of hem vragen waar hij woont. En daar heen gaan, of daarheen bellen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef mapima het volgende:
[..]
Als je me kan vertellen hoe ik erachter kom wie dat zijn en hoe ik contact met ze leg.
Ik was in januari vorig jaar ff wezen shoppen bij die AH en een leidinggevende vertelde mij dat hij Tinos al aansprak op zijn gedrag en dat ze verder niks kunnen doen en ik eventueel aangifte kan doen. Hebben ze gelijk in het is buiten werk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bij de AH vragen of hem vragen waar hij woont. En daar heen gaan, of daarheen bellen.
Dan doe je aangifte.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik was in januari vorig jaar ff wezen shoppen bij die AH en een leidinggevende vertelde mij dat hij Tinos al aansprak op zijn gedrag en dat ze verder niks kunnen doen en ik eventueel aangifte kan doen. Hebben ze gelijk in het is buiten werk.
Het is trouwens een mannetje dat de wc schoonmaakt dat soort klusjes.En die hebben ze bij AH ook nodig. Ik vind het goed dat ze verstandelijk gehandicapten werk bieden maar ja jammer dat OUD personeel last van hem heeft.
En ze is nog wel hooggeleidquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef BlueMage het volgende:
mapimatopic derhalve onleesbaar weer.
Niet tijdens een etentje met het hele AH filiaal op 30 van de 90 personeelsleden na omdat het niet halal wasquote:
proestquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Niet tijdens een etentje met het hele AH filiaal op 30 van de 90 personeelsleden na omdat het niet halal was
Er waren uiteindelijk wel moslims gekomen hoor. Die aten gewoon geen vlees. Problem solved maar niet voor de overige 30 personeelsleden.quote:
En dit natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef mega-worstje het volgende:
Verzonnen topic, na het deblokkeren van een contact op whatsapp krijg je niet alsnog de berichten binnen.
De berichten die hij vanaf toen verstuurde natuurlijk. -.-quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef mega-worstje het volgende:
Verzonnen topic, na het deblokkeren van een contact op whatsapp krijg je niet alsnog de berichten binnen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef mapima het volgende:
[..]
De berichten die hij vanaf toen verstuurde natuurlijk. -.-
tiskrimasiequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef mapima het volgende:
[..]
Er waren uiteindelijk wel moslims gekomen hoor. Die aten gewoon geen vlees. Problem solved maar niet voor de overige 30 personeelsleden.
Ik ben ook geen vleesfan halal of niet maar at ook gewoon geen vlees. Klaar er was zat vega keuze. Snap niet wat die mensen moeilijk doen. Wil je geen niet-halal geslacht vlees dan eet je gewoon een avondje geen vlees.quote:
- Die had hij ook via de AH telefoonlijst? Personeel kan gewoon op een lijst kijken, ook adressen staan daar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Verzonnen topic van A-Z want:
- Hij moet je telefoonnummer al hebben voor WhatsApp
- Je krijgt de berichten niet na deblokkade
- Een contact wordt niet automatisch ge-deblokkeerd na WhatsApp opnieuw te installeren
Je bent te dom om te poepenEen vijne dag nog shreiftalent!
Uit de OP:quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef mapima het volgende:
[..]
- Die had hij ook via de AH telefoonlijst? Personeel kan gewoon op een lijst kijken, ook adressen staan daar.
- Jawel de berichten die hij vanaf dan stuurt.
- Nou wel dus althans begin 2013 wel misschien is dat nu veranderd.
Dus had hij nou wel of niet je nummer?quote:stuurt mij nu elke 5 minuten berichten met dat hij mij leuk vindt en dat hij mijn nummer wilt en of dat mag.Non-stop.
Oh ik weet niet miss had ik wel iedereen gedeblokt omdat ik niet wist wie het waren en ook iets had met ja ze sturen vast niks meer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Dus had hij nou wel of niet je nummer?
Lulkoek dus. En nee, vanaf begin 2013 was het ook al zo. Je geblokkeerde nummers staan op de server en worden zelfs op een nieuwe telefoon netjes over gezet
Nog steeds te dom om te poepen
Dus dan kan je je WhatsApp berichten van je oude nummer niet meer ontvangen op je nieuwe GSM. Echt jij...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef mapima het volgende:
[..]
Oh ik weet niet miss had ik wel iedereen gedeblokt omdat ik niet wist wie het waren en ook iets had met ja ze sturen vast niks meer.
En ik heb intussen allang ander nummer ik wou me aansluiten bij de HI Society en had mijn Simyo afgezegd zonder nummerbehoud.
Ik zit sinds eind mei 2013 bij de HI Societyquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus dan kan je je WhatsApp berichten van je oude nummer niet meer ontvangen op je nieuwe GSM. Echt jij...Verzin een goed verhaaltje en niet wat aan alle kanten rammelt... Doei!
Bristol toch?quote:
Aandachtshoer.quote:
Waar de fuck gaat dit overquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef mapima het volgende:
bij die ah werk ik al 1.5 jaar niet meer -.-
bij dat pleintje met die fonteinquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waar in de bijlmer werkte je dan zogrnaamd
Dat jij op een ROC zit en daarover gefrustreerd bent, moet je niet op ons afreageren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:23 schreef mapima het volgende:
dat jullie nou bij de digros en hoogvliet werken als je 24 bent
lekker boeiend ben van de zomer toch klaar daarquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Dat jij op een ROC zit en daarover gefrustreerd bent, moet je niet op ons afreageren.![]()
Je gaat zakken op je taalgebruik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef mapima het volgende:
[..]
lekker boeiend ben van de zomer toch klaar daar
En ik mapima-moequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef mapima het volgende:
Ik word echt mannenmoe door dit soort gevallen.
want alles op facebook is ook echt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:19 schreef mapima het volgende:
[..]
voeg me op dnap of fb dan dan zie je dat je lult
snapchatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:23 schreef mapima het volgende:
[..]
je kan toch vergelijken met mijn snapchat al 20+ fokkers hebben dat gedaan
ik heb al aftrekfilmpjes binnen en foto's van naakte lichamen en piemels allemaal van fokkersquote:
Fijn voor je, ben je ook al uit de kast bij je ouders?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:27 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb al aftrekfilmpjes binnen en foto's van naakte lichamen en piemels allemaal van fokkers
en geloof me er zit aardig wat natwordtmateriaal tussen :p
vrouwen zijn viezerikken daarom val ik op mannenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Fijn voor je, ben je ook al uit de kast bij je ouders?
eh mie ma moeng bigi mapampaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:32 schreef Crimyclown het volgende:
Niet zo lullig tegen die gast doen, er is genoeg mapima voor iedereen.
Een heel peleton kan achter je schuilen.
Trol.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:40 schreef mapima het volgende:
[..]
tfoe zemmol met je geneukte bek kk hmar ik neuk je de moeder
ik heb ooo niet bij die ah gewerkt maar een andere. van ah wassenaar hoor ik wel altijd dat ze daar iedereen ontslaan en dat de c1000 daar veel beter is xdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:33 schreef Grootkalf het volgende:
Vanuit gaande dat je het over AH Wassenaar hebt, is dit allemaal bullshit. Er werken geen gehandicapte bij AH wassenaar, zeker niet iemand die alleen de wc schoonmaakt. Heb daar zelf ook 2 jaar gewerkt, en kom daar nog regelmatig langs.
vertel het hemquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef SimplyAlex het volgende:
TS heeft niet in de AH Bijlmer gewerkt ... daar hebben nog nooit lelijke zolderkamerautisten gewerkt .... trap niet in deze leugen! Dat dit kan in Nederland!
Overigens vind ik het jammer dat Downie zich zo moet verlagen en probeert aan te pappen met TS ... hij kan veel beter krijgen.
Groot bad, speciale shampoo dat niet irriteert voor de huid. Na afloop zachte handdoek gebruiken. Klaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef mapima het volgende:
edit: Ik had die gast wel ooit op Whatsapp. Had ik hem een maand of zo geblokkeerd. Na een maand whatsapp opnieuw geinstalleerd. Kwam ik er toen pas achter dat hij me elke avond gemiddeld 10 berichten stuurde. Na een maand blokkade en dus negeren nog dus.
Hoe ga ik dit varkentje wassen?
varkensvlees is dan vrijwel altijd ranzig als de pest, beetje kwaliteit is zo moeilijk te vinden, maarja, dan eet je het toch gewoon nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vleesfan halal of niet maar at ook gewoon geen vlees. Klaar er was zat vega keuze. Snap niet wat die mensen moeilijk doen. Wil je geen niet-halal geslacht vlees dan eet je gewoon een avondje geen vlees.
jij hebt 20 fokkers gedaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:23 schreef mapima het volgende:
[..]
je kan toch vergelijken met mijn snapchat al 20+ fokkers hebben dat gedaan
Als je niet door werkt word je inderdaad ontslagen, wat op zich redelijk logisch is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:47 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb ooo niet bij die ah gewerkt maar een andere. van ah wassenaar hoor ik wel altijd dat ze daar iedereen ontslaan en dat de c1000 daar veel beter is xd
mja de ah die ik werkte is er een mer een downie en best veel tokkievolk niet iedereen wel veel xd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:49 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan .... zegt ie dat hij het vooral doet omdat hij het zo zielig vind voor jou.
oh weet niet ik hoor alleen opvallend veel negatieve verhalen over dat ze contracten niet verlengen en dan geen concrete reden willen geven. ik werd er nog afgewezen (mail) paar min na inleveren formulier toen de winkel volbeplakt was mrt wij zoeken mensen. maar oke dat is een kenmerk van bijna alle ah's als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:42 schreef Grootkalf het volgende:
[..]
Als je niet door werkt word je inderdaad ontslagen, wat op zich redelijk logisch is.
Dan zal je te duur zijn geweest, reden voor veel bijbaantjes om je te weigeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:50 schreef mapima het volgende:
[..]
oh weet niet ik hoor alleen opvallend veel negatieve verhalen over dat ze contracten niet verlengen en dan geen concrete reden willen geven. ik werd er nog afgewezen (mail) paar min na inleveren formulier toen de winkel volbeplakt was mrt wij zoeken mensen. maar oke dat is een kenmerk van bijna alle ah's als ik eerlijk ben.
town ik op schoolreis ginf naar frankrijk werd dit heel de dag door gedraaid in de bus en op de kamersquote:
Denk dat TS gewoon geweigerd wordt omdat ze mapima is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:24 schreef Grootkalf het volgende:
[..]
Dan zal je te duur zijn geweest, reden voor veel bijbaantjes om je te weigeren.
toen ik 16 was werd ik overal aangenomen voor een gesprekje 17 mwahh 18 niet meeerquote:Op zondag 16 maart 2014 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat TS gewoon geweigerd wordt omdat ze mapima is.
Een heel nuttig onderzoek, bedankt hiervoor Alex. Echt waar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef SimplyAlex het volgende:
Ik heb de betreffende winkel even gebeld en heb een foto gekregen van TS met haar speciale vriend:
[ afbeelding ]
hij lult man die gast is dun en kaal en zat op de stomme griet schoolquote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een heel nuttig onderzoek, bedankt hiervoor Alex. Echt waar.
Goede info weer. Bedankt voor je input, mapima.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef mapima het volgende:
[..]
hij lult man die gast is dun en kaal en zat op de stomme griet school
miauws ogen dichtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede info weer. Bedankt voor je input, mapima.
prrr miauwquote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je mag me nu wel met rust laten, mapima.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat TS gewoon geweigerd wordt omdat ze mapima is.
MBO*quote:Op maandag 17 maart 2014 01:01 schreef Copthorne het volgende:
mapima's topics gaan standaard over vmbo-struggles in achterstandswijken.
eerste keer hoor ik behon in 2007 maar ging halverwege 5v naar 4v omdat ik vaak ziek was en een fucking achterstand had met natuurkunde vooralquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef john-hert het volgende:
Terwijl ik aan het lezen was dacht ik, hoe kan iemand nou verliefd worden op jou? Dirct daarna stond het antwoord al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |