dat is beter jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:29 schreef Zokunen. het volgende:
Werkt wel lekker door zo 's avonds. Maar echt ideaal is het niet dan begin ik voortaan liever later en dan door tot 22.00 ipv even 2 uur terug
quote:
Liet me denken hieraan, mooie pianodeuntjes maar wel evilquote:
Wat is er met je ufo gebeurd?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer politie nu voor de deur (nu pas).
Ik doe maar alle lichten uit en doe alsof ik wel slaap. Merk het wel als er aangebeld wordt. Mijn buren weten wat mijn auto is
Nee, normaal vind ik het niets, maar dit was heftig en toch ingetogen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het ook niet storend
Integendeel
lekker op tijd ook zeg....quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer politie nu voor de deur (nu pas).
Ik doe maar alle lichten uit en doe alsof ik wel slaap. Merk het wel als er aangebeld wordt. Mijn buren weten wat mijn auto is
ik snap wat je bedoelt..quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, normaal vind ik het niets, maar dit was heftig en toch ingetogen.
Beetje rare omschrijving, maar ik kan er niets beters bij bedenken.
Ik weet nog niet of er wat met mijn ufo is gebeurt, maar er zijn vanavond meerdere autos in onze garage beschadigd, diepe krassen en banden doorgestoken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er met je ufo gebeurd?
Valt mij nog mee dat ze gekomen zijnquote:
Poep is ook functioneel, maar dat maakt het nog niet mooi.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt..
Gewoon functionele grunt
Dat vind ik wel een goeie omschrijvingquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt..
Gewoon functionele grunt
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, normaal vind ik het niets, maar dit was heftig en toch ingetogen.
Beetje rare omschrijving, maar ik kan er niets beters bij bedenken.
Mwah vinnik best mooiquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poep is ook functioneel, maar dat maakt het nog niet mooi.
Kunst uit het hol van Warquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah vinnik best mooi
[ afbeelding ]
Is dat dezelfde als die WHAM! Met die piloot in die P51?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah vinnik best mooi
[ afbeelding ]
Helemaal om krijg je me nooitquote:
Jij kent de holenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als die WHAM! Met die piloot in die P51?
quote:
Röyksopp ft. Susanne Sundfør - Running To The Seaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goeie omschrijving
Oh dit Royskopp vind ik tof, hoe heette het nummer
Was afgeleid door de royco cup-a-soup!
Running to the sea, is med Susanne Sundfør met haar machtig mooie stemquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goeie omschrijving
Oh dit Royskopp vind ik tof, hoe heette het nummer
Was afgeleid door de royco cup-a-soup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |