quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey
Klinkt wel mooi dit
Tikjes zijn leukerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
2e hikje net, gevolgd door een mini-hikje, maar dat mag het gevoel niet drukken.
Nog een kleintje
Toe maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
Kippenvel, bijna tranen in mijn ogen, een stevige teug adem.....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toe maar
Ik zelf heb dat bij fout ventje van lisa amy & shelley
Proest, daar ging de Tonicquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toe maar
Ik zelf heb dat bij fout ventje van lisa amy & shelley
Ken je clan of xymox?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
Ja een paar andere nummers op dat album liggen prettiger in het gehoor, zonder het sombere van die kerel, maar dat enorme contrast in dit nummer vind ik echt.....DAMN!!!!
Lene Marlin, bekend van de tienerband M2M, maar beter als solo als je het mij vraagt. En hetzelfde zo voor Marion Rav(e)n.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
het is echt een ramp hier
pc al een keer opnieuw opgestart, ik vind het raar.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ken je clan of xymox?
Das nederlands geloof ik maar wel cool, echte gothic en geen kottikquote:
Ow wist ik niet, dat het van ons kikkerlandje was!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das nederlands geloof ik maar wel cool, echte gothic en geen kottik
ja best wel. eens kijken of die lamballen nog te bereiken zijn.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef Fogel het volgende:
Ik zat vanmorgen nog met de voormalige manager van deze band aan tafel. Wederom: Noorwegen is klein
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef Fogel het volgende:
Ik zat vanmorgen nog met de voormalige manager van deze band aan tafel. Wederom: Noorwegen is klein
Whehehehe, wel fijn ditquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef Fogel het volgende:
Ja wijn is idd zo onbeschaafd he!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]met een biertje of een wijntje of beschaafd met koffie?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, wel fijn dit
De Noorse Versie van Normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |