Ik kan het niet vinden in hun online assortiment. Weet je de prijs?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef maily het volgende:
Zonnatura heeft dat ook, maar of ze dat ook in Duitsland verkopen?
Ik weet alleen niet van wanneer dit is ..... Heb het één of twee jaar geleden nog weleens gekocht.quote:Dick:
Nieuwe plantaardige pate’s van Zonnatura
Zonnatura heeft een paté bestaande uit drie smaken, tomaat, pesto en champignon.
Er zitten twee kuipjes a 50 gram in een doosje. Een doosje koste bij Bas ¤ 1,65.
Deze pate is ook biologisch in tegenstelling tot de Sandwichcreme die Zonnatura uit de handel heeft gehaald.
Ik heb een boterham met pesto geproefd en het smaakt goed.
Dick:
Bij de Edah kosten deze pate's ¤ 1,95.
Vrijdag eens kijken bij Appie.
Ik vind die van Ekoplaza niet zo lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:43 schreef Djep het volgende:
Bedankt, ik ga op zoek! Die van Tivali vind ik niet zo lekker, helaas
hihi, grappig...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vind die van Ekoplaza niet zo lekker
Succes met de zoektocht.
Nee hoor... ''échte'' paté is toch gemaakt van fijngemalen varkenslever?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch knap dat het immitatieproduct duurder is dan het echte
Heb je behalve geen vaatwasser ook geen koelkast?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die kleine kuipjes zijn wel handig trouwens, net genoeg voor 2 tot 4 boterhammetjes,
ligt eraan hoe dik je smeert natuurlijk...
http://www.koopjesdrogist(...)Hplr0CFQcTwwod20YAWQ
1,19 euro per 50 gram, probleem is dat je die kleine kuipjes niet meer zo vaak ziet, meestal
zijn het de grotere blikjes, erg onhandig, want je houdt altijd over, of je moet meteen 3 dagen
paté of brood gaan eten
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je behalve geen vaatwasser ook geen koelkast?
Gooi je kaas ook na 2-3 dagen weg?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jawel... maar zo héél lang bewaren doe ik nooit, dan vertrouw ik het niet meer
Nee, maar die grotere verpakkingen zijn is dus ''blik'' en als je het te lang laat staan is het ookquote:Op zondag 16 maart 2014 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gooi je kaas ook na 2-3 dagen weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |