Nu heb ik al eerder eens gevraagt of iemand hier iemand kende of was en dat heeft nooit resultaat gegeven, nu is er een andere persoon die ik ook in geen mogelijkheid kan vinden.
In (privezaken etc) korte text' deze persoon genaamd is door zijn moeder verbannen op valse beschuldigingen naar eindhoven (gesloten inrichting iets, ben ik een keer geweest om hem te bezoeken maar kan de naam van die instelling ook niet meer herinneren) jaren geleden. Hij is niet op facebook te vinden, niet via zoekmachines, niet via anderen op facebook ook niet. Ik weet de fb van zn moeder en van overige familie van hem maar laat ik het maar er bij laten dat dat geen fijne mensen zijn en hun toevoegen en naar de betreffende persoon vragen zal me niks dan tokkie gescheld opleveren en me dus niks verder brengen.
Ik had ooit veel contact met hem iig, heb met hem samen in zowel leeuwarden gezeten als in appelscha aekinga, later toen ik weer in een leefgroep zat in leeuwarden (waar ik de andere persoon leerde kennen die ik ook nergens kan vinden (fabian, italiaanse gast die ijscoboer was maar goed) heb ik ook nog goed contact gehad met dennis. En ben vaak bij hem thuis geweest nog, maar zijn moeder zat in de wicca en dat soort onzin en ik zal jullie de wilde verhalen besparen :/ (te gek om zou ik het allemaal neerzetten serieus genomen te worden dus ik ga er niet eens aan beginnen)
Maar goed, op een dag was hij dus weg naar eindhoven en heb hem daar jaren later (altijd wel briefcontact gehouden) nog bezocht, toen is hij even daarna nog eens op verlof bij mij geweest voor een weekendje, daarna heb ik hem nooit meer gezien.
Ik weet zijn volledige naam, of eigenlijk heeft hij twee achternamen die hij afwisselde omdat hij op zn lichtst gezegd heel slecht contact had met zijn vader maar sinds dat gedoe met zn moeder gebruikte hij die achternaam wel weer. Dat helpt voor geen meter op google, of linkedin, of wat voor search engine dan ook. Mede doordat zijn achternaam nogal algemeen is wellicht.
Daarnaast gebruikte hij vaak nicknames, ook in het echte leven. Namen zoals Aenim, Aenimcea, Destin en uiteindelijk in een briefwisseling Denillio (maar daar krijg je enkel wat random negeroide mensen mee op searchengines, en hij is toch echt blank) Ik had nog wel een oude email van hem maar die is niet meer in gebruik dus loopt ook op niks uit.
Dus ik zit hier wat in een impasse, ik zou graag weer contact hebben met hem maar kan hem nergens vinden, mischien heeft hij net als ik lange tijd had gewoon geen facebook, mischien heeft hij ook geen breed sociaal leven oid en woont hij nog in eindhoven. Maar goed, hij was voorheen ook op het internet actief, ik heb zelfs nog een oud account van hem op een naruto site gevonden.
Snap er niks van.
Weet iemand hier wat zou kunnen helpen hierin? Want ik weet het anders ook niet meer.
-
edit: enige foto die ik van hem had, hier is hij een jaar of 12 a 13.
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 14-03-2014 12:05:03 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.