Die moeder en familie willen geen contact met hem en zullen als ze uberhaupt weten waar hij is ook niet over hem praten, het is een lastig onderwerp.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef Silenus het volgende:
Doe je voor als iemand anders, een oud-klasgenoot en vraag bij zijn familie/moeder naar zijn gegevens omdat je een reunie wil organiseren.
Misschien sturen ze je dan zijn huidige emailadres.
De gemeente van eindhoven? Ik weet niet of hij daar nog woont, het was de laatste plek waar ik jaren geleden van wist dat hij er woonde maar hij kan net zo goed verhuist zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef Vlier het volgende:
Neem contact op met de gemeente, soms sturen ze brieven door van mensen die weer contact zoeken.
Ik zou hem meteen herkennen maar mijn eigen pogingen via zoeksites en google etc kwam ik hem niet tegen, wel 300.000 andere v d heuvels maar goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef 314 het volgende:
maar wat wil je nou precies? je hart luchten of mensen die je helpen zoeken? dan heeft alleen een voornaam namelijk geen zin
probeer eens sites als www.pipl.com / www.wieowie.nl / www.123people.com .... ook kan misschien LinkedIn wat bieden, al dit soort sites zoeken naar mailadressen en accounts op verschillende sociale websitesquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zou hem meteen herkennen maar mijn eigen pogingen via zoeksites en google etc kwam ik hem niet tegen, wel 300.000 andere v d heuvels maar goed.
Had al een paar geprobeerd, ik snap er ook niks van waarom ik maar niks kan vinden. Mischien leeft hij niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef 314 het volgende:
[..]
probeer eens sites als www.pipl.com / www.wieowie.nl / www.123people.com .... ook kan misschien LinkedIn wat bieden, al dit soort sites zoeken naar mailadressen en accounts op verschillende sociale websites
Hij leefde in 2012 in ieder geval nogquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Had al een paar geprobeerd, ik snap er ook niks van waarom ik maar niks kan vinden. Mischien leeft hij niet meermaar hij was wel in mn hele tienertijd mn beste vriend dus zou wel wrang zijn....
Ja die had ik ook al gevonden indd. Maar dat is de email die niet meer actief is, heb hem jaren geleden ook al eens geprobeerd te bereiken via die email. :lquote:
Nope, te lang geleden. Tis echt gewoon 6 a 7 jaar geleden ofzo dat ik hem voor het laatst zag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:10 schreef iScream. het volgende:
Je geeft aan dat het 1 van je beste vrienden was vroeger, weet je zijn geboortedatum dan niet?
Ik weet wie zn moeder is en ik kan haar makkelijk vinden op fb maar ik heb al uitgelegd dat dat een no-go is. Het ligt gevoelig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:13 schreef iScream. het volgende:
Zn moeder heet van de achternaam, weet je haar voornaam niet? wellicht kun je daar wat mee.. Komt niet zo vaak voor die naam
Woonplaatsen: leeuwarden, appelscha aekinga (ik zelf ook), eindhoven maar weet de naam van de instelling niet meer, die kan nog in een oude brief van hem staan maar dan moet ik door heel wat papierwerk heenbladeren, doe ik mischien later op de dag wel even.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef iScream. het volgende:
Tsja ik denk dat je toch IETS nodig bent om concreet te zoeken.. Een geboortedatum, geboorteplaats, volledige naam van de moeder o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop