Dan ga je dit deel inderdaad ook niet trekken. Ik vond de eerste twee erg goed, maar in dit derde deel vertonen de hoofdpersonages nogal vervelende trekken.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:29 schreef ohnikua het volgende:
Django lijkt mij nu juist topfavoriet. In ieder geval prettig dat ik komende ronde op 3 duels kan stemmen. Het eerste deel van de Before-serie vond ik zo irritant, dat ik me daar niet meer aan wil wagen.
Midnight is wel weer heel anders dan Sunrise en Sunset, veel minder 'charming' omdat ze tochquote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Dan ga je dit deel inderdaad ook niet trekken. Ik vond de eerste twee erg goed, maar in dit derde deel vertonen de hoofdpersonages nogal vervelende trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die veranderingen van de personages zijn m.i. dus juist zeer terecht/geloofwaardig en maken dit voor mij een perfect slot van een drieluik over liefde. Nu denk ik niet dat dat de verandering is waar ohnikua op zit te wachten, maar ik vind de vergelijking dit je trekt niet helemaal terecht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |